den är riktigt pigg, farsan har säkert haft 4st 740 men han blev typ helt chokad när han körde den. vad kan det va? den är gubbkörd sen ny! alla lappar me nummer e borta. men på toppen står det 1000580 och spridarna e gula avgaset e standard men kan det va högkomps kolvar? om man öppnar upp å kollar på kamaxeln så hur ser man att det är en annan?
Klaga inte och börja inte riva i grejerna Ett tecken på att allt är som det ska. Antar att den inte drar så mycket soppa heller för att vara en 740?
Som sagt, låt vara och serva den väl och noggrannt.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
den är riktigt pigg, farsan har säkert haft 4st 740 men han blev typ helt chokad när han körde den. vad kan det va? den är gubbkörd sen ny! alla lappar me nummer e borta. men på toppen står det 1000580 och spridarna e gula avgaset e standard men kan det va högkomps kolvar? om man öppnar upp å kollar på kamaxeln så hur ser man att det är en annan?
/fr3ddan
är det inte b230e motorn som sitter i då ? eller det kanske inte fanns 1990 ?
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
där kom det med sportluftfilter igen hahah=D minst 50 HK på det ju xD
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...