fälgar mm

Saabnorden lastbils chaffis......
11 juni 2006 · 299 Inlägg

tjena jag har hittat dessa(http://www.garaget.org/?car=14913&image=217115) schyssta 14" som jag funderar på att köpa till min 99a skulle viölja veta vad andra tycker ska jag köra på dessa eller ska jag ha 16" superaero? det är olika bultcirklar och jag har allt för att bygga om till den nyare bultcirkeln men lider av beslutsångenst.... alternativet är ju att borra om fälgarna kan någon ge tips på var man kan  göra detta och hur de går till väga?? samt så undrar jag om bromsarna kommer att få plats??

mvh micke

Senast redigerat av Saabnorden (11 juni 2006)

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
Saabnorden lastbils chaffis......
11 juni 2006 · 299 Inlägg

är det verkligen ingen som vet hur de gör och var de man kan lämna in fälgar... gärna i stenungsundsområdet....

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
RonnieH Ford är min grej!
11 juni 2006 · 582 Inlägg

kör på SuperAero! det blir ballare! det har jag tyckt ända sen jag såg den där Gula 99:an med Aero paket och en sjuhelvetes maskin i på emmaboda och några fler träffar för 5-6 år sedan! kommer inte ihåg vad han hette som hade den men den var snabbaste framhjulsdrivna då! det var så fränt o se! sen fick han byta klass under dan till V8 klassen för att den var för lättad! kan du tänka,han var snabbast där med!! helt otrolig liten 99:a! skulle gärna ha en sån själv om jag inte varit så Ford frälst!!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
Saabnorden lastbils chaffis......
11 juni 2006 · 299 Inlägg

hehe
något sånt monster är det inte tänkt att det ska bli wink jo jag håller med dig det ser mycket coolare ut med superaerofälgar men eftersom "alla" gör som så att de sätter större fälgar på sina bilar så tänkte jag att jag skulle göra tvärtom och montera mindre...wink 14" power wink men jag vill även ha möjligheten att ha superaero på med och eftersom det är olika bultcirklar så måste jag hitta någon som kan borra om lite....

lider avsådan beslutsångenst så jag vill ha båda;)

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang