3945
Sök

Ta Bort Antispinn??

251 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Hejsan:) Undrar Hur man tar Bort antispinn system på en Volvo S60 2,4T 00, Om det går? Mvh Henke

1 196 Inlägg
6 februari 2009
sitter en knapp under stereon

251 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Spiike skrev:
sitter en knapp under stereon

hehe tack så mkt:P har haft bilen i 2 dagar så inte lärt mig allt(A) märkte att det inte gick lägga en lite burn:P heh

1 196 Inlägg
6 februari 2009
http://shop.mte.se/product.asp?product=30 kolla in där, där får du bilen att vilja burna wink

251 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Spiike skrev:
http://shop.mte.se/product.asp?product=30 kolla in där, där får du bilen att vilja burna wink

neejfan:O orkar inte med steg ett kompis:P hehe ska in på Bsr o ha Steg 3 eller autotech steg 4 big_smile hehe låter det bättre?

1 196 Inlägg
6 februari 2009
jora men varför köpte du inte en t5a på en gång? och sen trimmar vidare, mkt roligare:P

251 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Spiike skrev:
jora men varför köpte du inte en t5a på en gång? och sen trimmar vidare, mkt roligare:P

Men jag fick bilen nu i julklapp av mossan:P fyller 18 om 1 o halv mån så:P övningskör lite privat tills ja ska ta min uppkörning:P hehehe.. Men helt rätt skulle valt en T5 om jag fick va med när hon köpte den:P

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 februari 2009
HoNkken skrev:
Spiike skrev:

Men jag fick bilen nu i julklapp av mossan:P fyller 18 om 1 o halv mån så:P övningskör lite privat tills ja ska ta min uppkörning:P hehehe.. Men helt rätt skulle valt en T5 om jag fick va med när hon köpte den:P

Ja det var en fin julklapp, grattis smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 062 Inlägg
6 februari 2009
Sitter en knapp under stereon, det står STC på knappen.

251 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
HoNkken skrev:
Spiike skrev:

Ja det var en fin julklapp, grattis smile

hehe jajamen!wink

251 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Ricky skrev:

Okeej,, Ska ja bara trycka på den?

908 Inlägg
7 februari 2009
HoNkken skrev:
Ricky skrev:

va brukar man göra med knappar ? om de inte är en vrid knapp ofc..

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
antagligen e det en knapp som du ska hålla inne en stund. typ 3 sekunder eller nått. då försvinner antispinn. sen om du trycker en gång till hoppar den på igen. eller om du stänger av motorn så är den automatiskt på igen när du startar bilen nästa gång smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
7 februari 2009
Dark_Angel skrev:
antagligen e det en knapp som du ska hålla inne en stund. typ 3 sekunder eller nått. då försvinner antispinn. sen om du trycker en gång till hoppar den på igen. eller om du stänger av motorn så är den automatiskt på igen när du startar bilen nästa gång smile

Att bilar drar igång ESP'n när man stängt av bilen en gång suger. Har gjort mig till åtlöje två gånger på streetrace när jag försökt burna med ESP'n på. Finns inget pinsammare, ser ju ut som om bilen inte orkar slita loss däcken lixom. hmm

251 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Beckstroem skrev:
HoNkken skrev:
Ricky skrev:

va brukar man göra med knappar ? om de inte är en vrid knapp ofc..

haha men d kan du trycka då;) man ska faktisk hålla inne den..

251 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
FL3JM skrev:
Dark_Angel skrev:

Att bilar drar igång ESP'n när man stängt av bilen en gång suger. Har gjort mig till åtlöje två gånger på streetrace när jag försökt burna med ESP'n på. Finns inget pinsammare, ser ju ut som om bilen inte orkar slita loss däcken lixom. hmm

HEHEH aaa förstår det:p

251 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Dark_Angel skrev:

så nu har ja testa o allt.. som sagt d va 3 sek typ heheh.. nu spinner den som en katt o bränner som fan:D

Sök