folk med org bilar uppe..

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 juni 2006 · 3 804 Inlägg

Tjabba.. nu har jag haft min bil nere från www.garaget.org ett bra tag och idag kunde ja inte hålla mig va tvungen att lägga upp den igen.. trots att den är nästintill helt org.. men men till poängen med detta inlägg:
Nu förstår jag varför folk har sina bilar uppe även ifall dom är helt standard.. och det förstod jag inte innan.. men nu gör jag big_smile det är kul! big_smile

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (14 juni 2006)


Bmw osv..
volvo_240_tic ingen aning
14 juni 2006 · 687 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Tjabba.. nu har jag haft min bil nere från garaget ett bra tag och idag kunde ja inte hålla mig va tvungen att lägga upp den igen.. trots att den är helt org.. men men till poängen med detta inlägg:
Nu förstår jag varför folk har sina bilar uppe även ifall dom är helt standard.. och det förstod jag inte innan.. men nu gör jag big_smile det är kul! big_smile

min e helt orginal (ännu)

Senast redigerat av volvo_240_tic (14 juni 2006)

även zebran har sina fläckar
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
14 juni 2006 · 1 660 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Tjabba.. nu har jag haft min bil nere från garaget ett bra tag och idag kunde ja inte hålla mig va tvungen att lägga upp den igen.. trots att den är nästintill helt org.. men men till poängen med detta inlägg:
Nu förstår jag varför folk har sina bilar uppe även ifall dom är helt standard.. och det förstod jag inte innan.. men nu gör jag big_smile det är kul! big_smile

Vaa? menar du att det är www.garaget.org...inal?? Eller??  =I:>)

sveddan
14 juni 2006 · 1 453 Inlägg

GT90 skrev:
Vaa? menar du att det är www.garaget.org...inal?? Eller??  =I:>)

Hehe skarp iakttagelse smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 juni 2006 · 3 804 Inlägg

GT90 skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
Tjabba.. nu har jag haft min bil nere från garaget ett bra tag och idag kunde ja inte hålla mig va tvungen att lägga upp den igen.. trots att den är nästintill helt org.. men men till poängen med detta inlägg:
Nu förstår jag varför folk har sina bilar uppe även ifall dom är helt standard.. och det förstod jag inte innan.. men nu gör jag big_smile det är kul! big_smile

Vaa? menar du att det är www.garaget.org...inal?? Eller??  =I:>)

Vad betyder "inal" ?


Bmw osv..
Delerium Carpenter
14 juni 2006 · 310 Inlägg
"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
baca Os Difuntos
14 juni 2006 · 1 822 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

GT90 skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
Tjabba.. nu har jag haft min bil nere från garaget ett bra tag och idag kunde ja inte hålla mig va tvungen att lägga upp den igen.. trots att den är nästintill helt org.. men men till poängen med detta inlägg:
Nu förstår jag varför folk har sina bilar uppe även ifall dom är helt standard.. och det förstod jag inte innan.. men nu gör jag big_smile det är kul! big_smile

Vaa? menar du att det är www.garaget.org...inal?? Eller??  =I:>)

Vad betyder "inal" ?

LOL. www.garaget.org/inal

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
chrizz Administratör
14 juni 2006 · 11 783 Inlägg

garaget.orginal

Humor... där nånstans iaf wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 juni 2006 · 3 804 Inlägg

hahaha nu e ja me smile


Bmw osv..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang