klarar den besiktningen?

naak2803
14 juni 2006 · 346 Inlägg

hej, ja undrade ifall man har neonljus under bilen...kommer den klara besikningen?

diforce
14 juni 2006 · 279 Inlägg

Ja om det går att stänga av..

two lies don´t cancel each other out
Miklen
14 juni 2006 ·

..å om du inte får en megagrinig gubbe.. (en ja snacka me fick 2a på d)

diforce
14 juni 2006 · 279 Inlägg

Miklen skrev:
..å om du inte får en megagrinig gubbe.. (en ja snacka me fick 2a på d)

skoja du el???? jag har till o med fått positiv respons av det wink .. kan ju vara så att besikningsgubben hade fel...
fast nånstans i bakhuvet sitter det att det måste vara E-märkta rör?? (ej säker) o isf hur skulle dom se det???? att ha kvar texter el liknande(hur man nu skulle kolla det) på dom är ju knappast ett måste, el?

two lies don´t cancel each other out
Miklen
14 juni 2006 ·

han fick en 2a just precis för att han monterat rören därunder..men skit samma.. I princip allt man sätter på bilen måste väl vara märkt hit å dit..elektriska grejer speciellt..men inte speciellt många som bryr sig om d..inte sbp's gubbar heller skulle ja tro.. om d inte e fel på grejerna dvs..

Om grejerna e märkta så brukar ju d vara stansat,smällt eller på annat sätt sitta fast rätt bra..som t.ex framlampor där e d ju oftast fräst osv i glaset..

Germax
14 juni 2006 · 12 086 Inlägg

Miklen skrev:
han fick en 2a just precis för att han monterat rören därunder..men skit samma.. I princip allt man sätter på bilen måste väl vara märkt hit å dit..elektriska grejer speciellt..men inte speciellt många som bryr sig om d..inte sbp's gubbar heller skulle ja tro.. om d inte e fel på grejerna dvs..

Om grejerna e märkta så brukar ju d vara stansat,smällt eller på annat sätt sitta fast rätt bra..som t.ex framlampor där e d ju oftast fräst osv i glaset..

fräst? Du menar gjutet..

MawE
14 juni 2006 · 517 Inlägg

Hoppas de går bra om jag lånar tråden...

klarar man besiktningen om man har en lite lite svampig bromspedal fast den tar bra ändå?

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
Renjägarn
14 juni 2006 · 638 Inlägg

MawE skrev:
Hoppas de går bra om jag lånar tråden...

klarar man besiktningen om man har en lite lite svampig bromspedal fast den tar bra ändå?

Sålänge den håller sig inom bromsvärdena.

Kommer väl nånting här snart!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang