5368
Sök

Hur kontaktar man Atava? (bortsett från telefontiden mellan 9-11 som amn absolut aldrig kan...)

3 235 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Hej,

har försäkring hos Atava, och de utreder en skada, men jag har ingen möjlighet att ringa mellan 9 och 11 på vardagar, och inloggningen till "Min sida" har aldrig fungerat för mig, och de sa en gång då jag ringde att det skulle fixas, men nej, fortfarande ingenting, inte ens möjligt att beställa nytt lösenord...sad

Folk måste ju ha haft kontakt med någon där, e-mailadress kanske?

huh?
10 427 Inlägg
15 februari 2009
Nån e-mail adress har jag faktiskt inte sett. Tycker dom borde ha något formulär där man kan mejla dom, men icke! Tror man ska kunna se status på ärenden inne på mina sidor, men kommer du inte in där blir det nog kärvt!

3 235 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Nix, kommer inte in där...Och beställa nytt lösenord går inte, står bara "Kontakta kundservice..."

1 798 Inlägg
15 februari 2009
just därför använder ja inte dem mera billiga men kass kundservice finns endast alternativ kundtjänst 9-11 helt värdelöst

Pröva dem en gång o aldrig mer

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

2 079 Inlägg
16 februari 2009
Jag skickade mail till dom och sa upp min försäkring, kanske inte det hållet dom ville men det funkade tongue
prova det... man vet aldrig... hoppas det löser sig

<xxx>@atava.se
Senast redigerat av chrizz (19 februari 2009)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

804 Inlägg
16 februari 2009
<xxx>@atava.se fixade mitt ärende när de själva(!) förnyade min försäkring efter att jag avslutat den och de försökte blåsa mig på mer pengar. Tur man såg det.
Senast redigerat av chrizz (19 februari 2009)

77 Inlägg
16 februari 2009
Har själv provat få fatt i dom utan bättre framgång. Dom skickar ett par mail i veckan ang att jag ska betala en försäkring på en bil jag inte äger. Hade en bil försäkrad där innan pga att det var billigt, men dom ser tydligen inte när man byter ägare på bilarna. Hade min Volvo i 2veckor och det står att dom avslutar din försäkring så fort du bytt ägare på den, och att du sen ska få inbetalning för den tid du har haft dom men dom vill ha ett helt år ändå, väntar på en inbetalning för dom 13 dagar jag haft försäkring.

Ägs tydligen av Trygg-Hansa, men där har man nog ingen hjälp. Ska väl vara "eget" bolag officiellt.
Jaja, sån lycka har jag haft med dom. Använder mitt gamla alltid nu. Som en annan skrev, prova 1 gång men inte mer!

"men bara min åsikt.."

3 235 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
Tack för hjälpen!

Tok i sina bästa dar
386 Inlägg
16 februari 2009
BeMWe skrev:
Har själv provat få fatt i dom utan bättre framgång. Dom skickar ett par mail i veckan ang att jag ska betala en försäkring på en bil jag inte äger. Hade en bil försäkrad där innan pga att det var billigt, men dom ser tydligen inte när man byter ägare på bilarna. Hade min Volvo i 2veckor och det står att dom avslutar din försäkring så fort du bytt ägare på den, och att du sen ska få inbetalning för den tid du har haft dom men dom vill ha ett helt år ändå, väntar på en inbetalning för dom 13 dagar jag haft försäkring.

Ägs tydligen av Trygg-Hansa, men där har man nog ingen hjälp. Ska väl vara "eget" bolag officiellt.
Jaja, sån lycka har jag haft med dom. Använder mitt gamla alltid nu. Som en annan skrev, prova 1 gång men inte mer!

samma problem samma fenomen, dom kan ju dra nånstans jävla pissföretag..

tjooolihoo

961 Inlägg
16 februari 2009
fick tag i dom ja i fredags precis klockan 9 o sa va ja tyckte big_smile .. försöka lura folk på pengar de funkar inte i längden o sen har dom jävligt sur personal där oxå , ring imorgon kl 9 och ge inte upp tills dom svarar , är nog de effektivaste ..

Pure DieselPower

Sök