5369
Sök

Säljråd R fälgar

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Detta är ingen annons!

Jag har ett par 17" R fälgar med däck. som jag kanske ska sälja.

Jag undrar om man kan få mer eller om dom bli lättare att sälja om dom är svarta alt. någon annan färg.
för jag har möjlighet att lacka om dom till i princip vilken färg som helst.

Vad tror ni?

tacksam för svar!

Mvh M

https://www1.garaget.org/gallery/archive/28416/572989_pkny8p.jpg
Senast redigerat av Tinoz (17 februari 2009)

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
17 februari 2009
Skriv i annonsen att dem kan lackas om i valfri färg innan leverans om köparen vill ha dem i en annan färg.
Det hade ju jag gjort iallfall, å så kanske du kan ta t.ex. 1000:- mer om dem vill ha dem i någon annan färg än den som dem är i nu.

/Påsen

PÅSEN RACING

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
påsen skrev:
Skriv i annonsen att dem kan lackas om i valfri färg innan leverans om köparen vill ha dem i en annan färg.
Det hade ju jag gjort iallfall, å så kanske du kan ta t.ex. 1000:- mer om dem vill ha dem i någon annan färg än den som dem är i nu.

/Påsen

Problemet är att dom är riktigt kantstötta i nuläget. fixar till det innan lack.

bonntrimmare
655 Inlägg
17 februari 2009
måla om dom i samma färg isf?

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
BOLUND skrev:
måla om dom i samma färg isf?

jo sant men hade man inte kunnat lack i typ orange?

eller någon annan bra färg

961 Inlägg
17 februari 2009
låt köparen bestämma iställe , lackar du dom orange kanske du tappar massa folk som vill köpa , bättre o låta köparen bestämma färgen

Pure DieselPower

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
talibangran skrev:
låt köparen bestämma iställe , lackar du dom orange kanske du tappar massa folk som vill köpa , bättre o låta köparen bestämma färgen

okej. men om någon vill köpa dom grön tex. lackar jag dom gröna och sen bli inte köpet av..

132 Inlägg
17 februari 2009
Intresset för att köpa oranga fälgar lär inte vara speciellt stort. Bättre att sälja dem i den färgen dom är eller låta köparen välja själv.

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
17 februari 2009
Jag säger som jag sa innan och som andra säger.
Om du vill lacka om dem så låt köparen bestämma färg i sådant fall.
Säg till dem att du vill ha färgkoden och en handpenning så att säga.
Eller så lackar du dem i den färgen som dem är eller i volvo den där gråsvarta som dem fälgarna också finns i.

Oranga, gröna, röda, gula fälga osv. är det nog inte så många som är intresserade av att köpa faktiskt.
Blir nog mycket mer svårsålt om man lackar dem i någon sådan färg.

/Påsen

PÅSEN RACING

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
påsen skrev:
Jag säger som jag sa innan och som andra säger.
Om du vill lacka om dem så låt köparen bestämma färg i sådant fall.
Säg till dem att du vill ha färgkoden och en handpenning så att säga.
Eller så lackar du dem i den färgen som dem är eller i volvo den där gråsvarta som dem fälgarna också finns i.

Oranga, gröna, röda, gula fälga osv. är det nog inte så många som är intresserade av att köpa faktiskt.
Blir nog mycket mer svårsålt om man lackar dem i någon sådan färg.

/Påsen

okej tack. finns en del att tänka på nu...

553 Inlägg
17 februari 2009
Skulle ha lackat dem i originalfärgen om jag inte visste någon som skulle köpa dem av mig om jag lackade dem i en viss färg. Lättare att bli av med dem i originalfärgen smile

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Chrill27 skrev:
Skulle ha lackat dem i originalfärgen om jag inte visste någon som skulle köpa dem av mig om jag lackade dem i en viss färg. Lättare att bli av med dem i originalfärgen smile

sant, kommer att lacka dom i Volvos titan färg. blir ungefär samma. som det är nu.

Reservdansk
6 271 Inlägg
17 februari 2009
Chrill27 skrev:

Håller med. smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
TurbOla skrev:
Chrill27 skrev:

Håller med. smile

men hade inte titan färgen varit bra? dom är kromade nu har ingen möjlighet att kroma om dom..

Sök