3809
Sök

en jävla kärring körde på min Opel.

37 Inlägg
14 juni 2006
Trådstartare
Fan jag var i Väsby C o kom ut där i från kl 17:00 så såg jag en kärring parkerar sitt bil bredvid min sen så jag sj att hon körde på högra sidan av bilen:(.fan va bilens utseende ser dåligt ut:(.
jävlar

Opel Vectra

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
14 juni 2006
Fy fan tongue
Lider verkligen med dej hmm
Ersätter hennes/din försäkring då?

608 Inlägg
14 juni 2006
aj faan sad  nog stanna väl kärringen eller åkte hon vidare som om inget hänt? hatar när folk gör så först kan dom inte köra ordentligt och sen vågar dom inte stå för det dom har gjort mad

old volkswagens never die,they just get lower:D

37 Inlägg
14 juni 2006
Trådstartare
jens volvo in sports skrev:
aj faan sad  nog stanna väl kärringen eller åkte hon vidare som om inget hänt? hatar när folk gör så först kan dom inte köra ordentligt och sen vågar dom inte stå för det dom har gjort mad

hon stannade...men jag tyckte synd om henne efter det... jag var lite tuff mot henne.
men det kommer ta tid att bilen bli som förut:(

Opel Vectra

1 079 Inlägg
15 juni 2006
Förstår hur du känner dig, därför ställer jag mig alltid långt borta på parkeringar och väntar vid bilen om jag har finbilen medans tjejen går in och handlar, annars tar jag bruksbilen för att handla. Blev påkörd första veckan jag hade bilen en repa på kofångaren men ingen stanna kvar för att stå för det, efter det lämnar jag inte bilen utan uppsikt. Tänk om man kommit ut och sett den bilen som körde på bara glida vidare då hade helvetet varit lös. Du ska vara glad att hon stannade och tog ansvaret som man ska göra.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

2 594 Inlägg
15 juni 2006
fan jag hade klappat till kärringen så löständerna for ut

Wankel
1 080 Inlägg
15 juni 2006
ruhler skrev:
Förstår hur du känner dig, därför ställer jag mig alltid långt borta på parkeringar och väntar vid bilen om jag har finbilen medans tjejen går in och handlar, annars tar jag bruksbilen för att handla. Blev påkörd första veckan jag hade bilen en repa på kofångaren men ingen stanna kvar för att stå för det, efter det lämnar jag inte bilen utan uppsikt. Tänk om man kommit ut och sett den bilen som körde på bara glida vidare då hade helvetet varit lös. Du ska vara glad att hon stannade och tog ansvaret som man ska göra.

då är det bara in snabbt som fan i bilen, köra efter och klappa på honom.....
jävligt synd på din bil!

MDS Västerås

9 108 Inlägg
15 juni 2006
ghost_boy83 skrev:

Det där var inte ens roligt. Tror du hon gjorde det med flit eller? Förbannad hade jag självklart blivit men så jävla onödigt att ens skriva något sånt.

Shkak: Vad är det för opel du har då?

2 594 Inlägg
15 juni 2006
va fan fattar du inte ironi eller ,det klart som fan att jag inte skulle klappa till kärringen det är bara nått man säger så ta och ge dig din omega nörd

9 108 Inlägg
15 juni 2006
berika oss humorlösa med en smiley nästa gång så slipper vi missförstånd.

1 436 Inlägg
15 juni 2006
Tänk på att inte skälla för mycket, då drar de bara nästa gång...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Administratör
11 968 Inlägg
15 juni 2006
ghost_boy83 skrev:

Det hade du nog inte gjort...

Vi låser den här tråden nu innan den spårar ur.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök