När kommer gamla volvos dö ut?

husmus www.avgassystemet.se
22 februari 2009 · 936 Inlägg

amazon_jonsson skrev:

husmus skrev:
"seven-fourty til' i die"
big_smile

säger han och har en audi eller nåt liknande som visningsbild;)

kör ju även 745 som vinterbil wink nya projektet.

btw så är audin död R.I.P

-den satt som en fläskläpp-
nordstromj
22 februari 2009 · 1 772 Inlägg

Old volvos never die, they only go faster

Tur att de finns människor som renoverar dessa bilar fortfarande, dock är det nog inte lika många som istället slaktar sina bilar varje vinter tongue

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
TMW-Performance Avstängd
22 februari 2009 · 914 Inlägg

Inom en väldigt snar framtid förhoppningsvis.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Jolle87
22 februari 2009 · 1 585 Inlägg

Antagligen kommer de aldrig dö ut:P Finns för många exemplar av dem.. Men ja någongång dör väll även de ut förhoppningsvis.

bjoorniiee
22 februari 2009 · 356 Inlägg

Har inget emot själva bilarna, hoppas mer att volvoraggarna ska dö ut. Så jävla less på att se dom vid varenda korvkiosk, med handen dunkandes på plåten så fort de går förbi ett par 14-åringar.

Vet att jag har en volvo själv, men den är mest för att frakta mig från punkt A till punkt B, klassar mig inte som ett volvofucko.

IceEyes Varningar: För många..
22 februari 2009 · 2 552 Inlägg

bjoorniiee skrev:
Har inget emot själva bilarna, hoppas mer att volvoraggarna ska dö ut. Så jävla less på att se dom vid varenda korvkiosk, med handen dunkandes på plåten så fort de går förbi ett par 14-åringar.

Vet att jag har en volvo själv, men den är mest för att frakta mig från punkt A till punkt B, klassar mig inte som ett volvofucko.

Inget fel med att ragga fjortisar vid korvmojjen cool

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
bjoorniiee
22 februari 2009 · 356 Inlägg

IceEyes skrev:

bjoorniiee skrev:
Har inget emot själva bilarna, hoppas mer att volvoraggarna ska dö ut. Så jävla less på att se dom vid varenda korvkiosk, med handen dunkandes på plåten så fort de går förbi ett par 14-åringar.

Vet att jag har en volvo själv, men den är mest för att frakta mig från punkt A till punkt B, klassar mig inte som ett volvofucko.

Inget fel med att ragga fjortisar vid korvmojjen cool

Jo, om man är 20+ och raggar på tjejer under 15 år

Phaetoon
22 februari 2009 · 8 156 Inlägg

Det finns ju fortfarande marknadsfolk (knallar) som kör omkring med Volvo Duetter som sina bruksfordon.
Lär finnas många som kommer att använda 245:or, 745:or osv. på samma sätt.
Antalet kommer dock att minska stadigt. De lär nog bli vanligare än PV och Amazoner.
Fler barn som är uppvuxna med dessa och därför kommer att känna nostalgin kalla när de blir äldre.
(Det går i generationer.)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang