7093
Sök

Packning till b20?

Bags are for bitches
296 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
Tänkte fråga om någon vet hur packningen som sitter i "bröstet" ser ut. Alltså själva kåpan som sitter franför dreven?

Eller har jag fel igen?

Weber frälst!
223 Inlägg
22 februari 2009
16-V skrev:
Tänkte fråga om någon vet hur packningen som sitter i "bröstet" ser ut. Alltså själva kåpan som sitter franför dreven?

vid bröskåpan menar du? kolla på anliggningsytan på bröstkåpan, där packningen ska ligga, och wolla så ser packningen ut wink ....

ska du knacka egen lr vrf?

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 634 Inlägg
22 februari 2009
vilken konstig fråga big_smile hur menar du? knacka en ny packning själv av packningspapper kanske, eller köp en ny kompletteringssats på biltema smile

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Bags are for bitches
296 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
vilken konstig fråga big_smile hur menar du? knacka en ny packning själv av packningspapper kanske, eller köp en ny kompletteringssats på biltema smile

Lite konstig kanske tongue hehe Nä men jag har ju då en packningssats med en jävla massa packningar men verkar inte finnas någon sådan, den ända som ser lite lik ut är en vit "mjuk" packning, vet inte hur jag ska förklara riktigt smile

Eller har jag fel igen?

Bags are for bitches
296 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
_Rydberg skrev:
16-V skrev:

vid bröskåpan menar du? kolla på anliggningsytan på bröstkåpan, där packningen ska ligga, och wolla så ser packningen ut wink ....

ska du knacka egen lr vrf?

Fins ju ingen som ser ut så tongue hahah Nej det ska jag verkligen inte gör tongue

Eller har jag fel igen?

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 634 Inlägg
23 februari 2009
du kanske menar tätningsringen till vevxeln då? det är en vit filtring till dom flesta B18-20, sitter packbox på nån ensataka

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Hundägare,mc-åkare,fartgalning
272 Inlägg
23 februari 2009
Om du kollar här under kompletteringssats så är packningen till bröstkåpan längst ner till höger http://folkraceshop.se/packningar_volvo

Schipperke rules !

Bags are for bitches
296 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
du kanske menar tätningsringen till vevxeln då? det är en vit filtring till dom flesta B18-20, sitter packbox på nån ensataka

Då trodde ja rätt då. såga ju inte alls ut som den gammla, så blev lite fundersam tongue Tack så mycket.

Eller har jag fel igen?

Sök