4406
Sök

Akta !! H2mracing.se

184 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Hej!

jag handla hos H2mracing.se för 10 tusen (rostfri catback och exaktrör och hela vägen om man säger så och och passformen är SKIT !!!!!!!! så ringde jag till dom så säger dom men då får du räkna med att kapa och svetsa :S OKEY då sa jag men skriv det på era hemsida att man ska räkna med kapa och svetsa...(han va otrevlig).. så om ni ska beställa därifrån så tänk på att passform är 50%

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
5 mars 2009
Vad är det för hemsida? Amatörer

Audis in Scandinavia Crew

Supraman
2 300 Inlägg
5 mars 2009
Det finns många dåliga system på marnaden, säg vad det e för märke på systemet de e nästan mer intressant.
För bästa passform och funktion kan det vara värt att åka till en firma som bygger ett system på plats.
Kostar mindre än vad man tror.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Jlmmy
5 mars 2009
Hade samma problem med dom, Dock var det med mitt intercooler kitt!
Passformen var riktigt usel på högra sidan men dom vägrade ge sig och sa att jag satt det fel osv^^

mvh

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
5 mars 2009
Gå det inte att returnerar?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

FreddeK
5 mars 2009
Stefan Varberg skrev:
Det finns många dåliga system på marnaden, säg vad det e för märke på systemet de e nästan mer intressant.
För bästa passform och funktion kan det vara värt att åka till en firma som bygger ett system på plats.
Kostar mindre än vad man tror.

typ som ferrita=) gav 10lök hela vägen till min bmw...sen har jag livstids garanti på det också.

Galen
849 Inlägg
5 mars 2009
bra att jag såg det skulle precis beställa grejjer därifrån men då vet man bättre wink

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

9 108 Inlägg
5 mars 2009
Smutskastningstrådar är inget vi kan uppmuntra, lös det med företaget istället.

Sök