HyperSonica skrev:
Sebus skrev:
Nej det kanske inte e så kul. Men det e fortfarande Du som har gjort dumheterna från början ellerhur? Du kan ju inte skylla på poliserna för det dina kompisar gör och det du gjort tidigare i ditt liv? Har man ett brottsregister fine då får man leva med det Men man ska F*N inte bli sur på ALLA poliser Eller i ditt fall 98% Bara för att det finns kvar i [40-50] år? beroende på hur grova saker du gjort. Och han vet ditt namn, Det är väl inte hans fel?
Är de ju... de har en sån jävla låg attetyd mot mej pga mitt förflutna.. så tro fan att man tröttnar...
de ska va på en så fort de ser en..
Plus att i Borås så finns det en hel jävla sjö av VIDRIGA ASPIRANTER som tror att de är så jävla tuffa för att de får springa runt med massa krimskrams runt midjan o spela coola för att de tror att det är på de sättet de blir respekterade...
kan berätta om en sak... för ca 4 år sedan var jag o kompisen ute o körde.. helt vanligt o fint... likt förebannat så blir vi stoppade.. och de plockar in mej.. Pga att de tror att ajg är Drogpåvärkad...
I vilket fall som hälst... i bilen till stationen satt ajg o pratade med en Kvinlig polis.. Martina hette hon.. (Förebannat snygg oxå) väl inne på stationen så fortsatte ajg prata lite smått med henne bara för att fördriva tid...
Från ingen stans så kommer det en jävla Allapolis o säger till mej att ställa mej upp... Och det gjorde jag...
sen säger han att jag ska dra ner byxorna och rästen o böjja mej frammåt.. Rästen kan ni nog räkna ut själva... Han gjorde det ENBART för att han kunde.. han hade INGEN annan anledning till det...
Efter de så blev de pisseprov o sen förhör...
På förhöret så sitter IDIOTPOLISSNUTHELVETET o predikar för att jag ska erkänna... Och ajg säger att ajg inte har nått att erkänna.. likt förebannat så håller han på o tjaffsa om det.. sen frågade han om ajg vill ha "Föränklad delgivning".. Och SJÄLVKLART vill jag inte det!..
Sen fortsatte han o tjata på att jag skulle erkänna.. och vi höll väll på o tjata i ca 20 minuter om samma sak... Det slutade med att jag bad honom att köra upp sin Intuition nån stans där solen inte skiner.. Och då fattade den tröge fan att han inte kom nån stans med mej..
Så då fick ajg gå..
2 veckor senare får man ett såntdär roligt brev från farbror blå.. ÅTALET NERLAGT, BROTT KAN EJ STYRKAS! Så mycke för hans intuition....
där har vi en av anledningarna att de kan dra åt helvete allihopa!