Jag antar att jag bara är en i raden av alla som drabbas men är bra jävla sur. Nån har knyckt en list på min kärra. Den som går längst med rutorna på bilen. Någon har altså stårr utanför dörren natten mellan Måndag och Tisdag och skruvat loss den. Det har blivit märken i lacken efter mejseln då dom har bänt o så. Känns lite som att detta bara var första gången av flera. snart åker väl fälgarna och vingen. Inga på något sätt exklusiva saker men det var min saker...
Jag antar att jag bara är en i raden av alla som drabbas men är bra jävla sur. Nån har knyckt en list på min kärra. Den som går längst med rutorna på bilen. Någon har altså stårr utanför dörren natten mellan Måndag och Tisdag och skruvat loss den. Det har blivit märken i lacken efter mejseln då dom har bänt o så. Känns lite som att detta bara var första gången av flera. snart åker väl fälgarna och vingen. Inga på något sätt exklusiva saker men det var min saker...
måste ha varit nån med likadann bil som hade lyckats förstöra sin egen och inte ville onöda pengar på att skaffa en ny. blir arg när man hör sånt här hoppas du int blir av med mer saker! faan att inte folk kan skilja på eget och andras saker
mm jo det är väl nån me s40,fat det är ingen just här som har de.Om nån hade velat jävlas hade de ju varit smifigare att sätta nycklarna i dörren eller nåt
måste ha varit nån med likadann bil som hade lyckats förstöra sin egen och inte ville onöda pengar på att skaffa en ny. blir arg när man hör sånt här hoppas du int blir av med mer saker! faan att inte folk kan skilja på eget och andras saker
Jag såg nattens händelser på väg till jobbet i morse, en riktigt fin Toyota Supra hade fått sin bakruta inslagen och var allmänt tillbucklad. Ingen verkade ha tagit något, den var bara sönderslagen där den stod i centrala Karlshamn. Fick min bil vandaliserad för ett par månader sedan (kika på mina bilder) bara 50 meter från där Supran stod i morse.
Det så underbart att man bor på landet när man hör sånna där tråkigheter.. hemma kan man ha bilen olåst med nycklarna i hur länge man vill utan att något är rört. Möjligtvis att grannen lånar bilen en sväng då och då om han inte kan ta sin egen men då står den där efter ett tag igen med ny bensin i tanken och allt annat i tipptopp skick Är så när man bor i litet samhälle där alla känner alla Dock när jag är och hälsar på mor i Avesta måste man se till att låsa allt och täcka över allt vad bilsterio heter när man ställer ifrån sig bilen för att få ha det kvar Tycker det är så jävla onödigt av folk som bara ska vandalisera och stjäla för att de tycker att det är kul och kanske kan tjäna 200 kr
En kompis här i stan fick sin bilsterio stulen för ca 1 år sedan när han hade bilen på parkeringen utanför sin lägenhet men så för bara någon månad sen kom en kille fram till honom på stan och frågade om han ville köpa en skitfin och billig bilsterio..Ni kanske kan gissa vems det var? hehe. Han blev inte precis imponerad av att han försökte sälja hans sterio tillbaka till honom så han förklarade så sansat det går att eftersom det var hans sterio från början så tänkte han inte betala en jävla krona för den men ta den skulle han.. Så nu har han iaf fått tillbaka alla högtalare samt sterion de stal Det enda som saknas nu är hans fiskesaker som låg i skuffen..
Jag bor på landet, eller ja ett mindre samhälle. Har börjat forska lite i folk som har S40 omkring eller nån som kan tänkas sett eller hört nåt. En annan bil i närheten hade blivit "hakkorsad" altså repade hakkors på sidan. Så jag kom väl lätt undan men fick böter idag istället.1400kr kan jag ha roligare för...