7040
Sök

Drar bilen mer bränsle med raka rör+japs

379 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
ja ha en sugis 2,0 calibra 8 v.
drar bilen mer bränsle med raka2,5" rör från katt till japs+ öppet sportluftfilter det har ja på nu men e orolig för bränsle förbrkningen de käns som den dricker mer eller så e de jag som gasat som en galning nu pga dämparn o sånt så ja frågar om nån vet??
mvh
Senast redigerat av Deutsch-style (11 mars 2009)

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

551 Inlägg
11 mars 2009
man brukar automatiskt gasa lite mer för att det ska låta. smile hur mycket mer dricker den?

You can't B serious, oh K

865 Inlägg
11 mars 2009
den dricker de samma... bara du som gasar mer..

379 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
marven skrev:
man brukar automatiskt gasa lite mer för att det ska låta. smile hur mycket mer dricker den?

a okej låter lättande jo de sant ja gasar nu hela tiden varvar ut ordentligt på dom lägsta växlarna v säger 1-2-3 big_smile o sånt

551 Inlägg
11 mars 2009
Deutsch-style skrev:
marven skrev:

a okej låter lättande jo de sant ja gasar nu hela tiden varvar ut ordentligt på dom lägsta växlarna v säger 1-2-3 big_smile o sånt

lol är det så konstigt att den drar mer då haha

You can't B serious, oh K

517 Inlägg
11 mars 2009
Deutsch-style skrev:
marven skrev:

Om du ändå har svaren på dina egna frågor så behöver du ju inte starta en tråd..

Eller är du så blyg så du inte vågar prata med dig själv..wink haha

Sorry, var bara tvungen

379 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
ErikAxelsson skrev:
Deutsch-style skrev:
marven skrev:

Om du ändå har svaren på dina egna frågor så behöver du ju inte starta en tråd..

Eller är du så blyg så du inte vågar prata med dig själv..wink haha

Sorry, var bara tvungen

tja ne e nog inte blyg va ba tvungen att fråga om den drog mer bränse blev lite orolig mina kompisar här sa den borde dra mer pga har mindre motstånd
tongue
o ja drog upp tråden för o få svar på min fråga

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
11 mars 2009
Det kommer inte hända nåt, bara låta MKT goare. Jag vet för jag har också raka rör 2,5 " och japs.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

379 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
zijaa skrev:
Det kommer inte hända nåt, bara låta MKT goare. Jag vet för jag har också raka rör 2,5 " och japs.

jo ja kör ju så nu satte på allt förigår big_smile
tack för svaret big_smile

1 271 Inlägg
16 mars 2009
ett sport luft gör ju så den får mer luft då kräver den även mer bränsle så den drar lite mer men mest din kör stil tror jag

Sök