Körkort omhändertaget

Soderqvist
24 mars 2009 · 660 Inlägg

snoddas skrev:
du tror inte polisen kan ställa sig på ett annat ställe?

"att köra fort för att det är roligt är bara otroligt dumt, man ska köra fort när man kan och väglaget tillåter alltså när det är lite folk ute (Hällst inga alls!) och man verkligen vet att polisen har gått och lagt sig för länge sen!"   

de är väll lika dumt när polisen "sover" som när dom är vakna eller? och varför köra fort när man kan då gör man väll de för att de är roligt? eller är ja helt ute och cyklar

Klart dom kan, men om vi säger så här, här där jag bor har vi några landsvägar, dom är kanske 5 meter breda som mest inräknat båda filerna, tror du på fullaste allvar att polisen ställer sig efter vägen då med en laserpicka?

Nej det gör dom inte! Dom ställer sig i alla dessa fickor som finns efter vägen och då är man smart och sänker farten precis vid fickorna, simpelt! Har iaf lyckats behålla lappen på detta sätt i fyra år nu så bevisligen funkar min taktik!

Sen på ditt andra påstående så kan man köra fort av många anledningar inte bara för att det är roligt utan för att man kanske har brottom? stressad? ja you name it! Personligen kör jag bara för fort när jag vill ha lite extra spänning i tillvaron! Dock har jag lite regler! Aldrig centralt och inte för fort!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang