Era underliga meriter:)

Soderqvist
31 mars 2009 · 660 Inlägg

pedalen skrev:
En polare gjorde en skön grejj förövrigt för ett gäng år sen när leksand hade bildat nått fotbollslag.
Han var påväg hem från krogen, sur och jävlig, blivit dissad av nån brud eller något dyligt så han var på krigshumör och skulle sänka den första jäveln han hittade. Så han går runt och hittar en jävel som ligger full på backen, knackar han på axeln och säger "ville bara introducera mig innan jag skickar dig till sjukan, namnet är *******, Leksand ****.

Din kompis är anledningen till varför man måste ha kniv med sig ut på kvällarna.

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
pedalen
1 april 2009 · 56 Inlägg

Soderqvist:

Att bära kniv etc. är ingen merit, sticka ner nån kan vem fan som helst göra.
Vad tycker du är värst? Sticka ner någon eller slå nån på käften?
Om du sen inte kan se humorn i det hela är det ditt bekymmer.

Vill du nå mer så ta det på PM.
Sorry för Off topic.

Senast redigerat av pedalen (1 april 2009)

Volkswagen Golf GTI special "Built. Not bought." (1984)
kawiZz RMR-Crew
1 april 2009 · 478 Inlägg

Var riktigt nära på att slå ett världsrekord då jag hittade en röksvamp med ca: 110cm i omkrets. smile

har gjort en massa annat med inget jag kmr på nu för tillfället.

Alex_M Steker som aldrig förr
2 april 2009 · 503 Inlägg

Va ute i somras och åkte med M3an. å då vid vägverket här i stan såg jag en splitterny M3 coupe som jag å kompisen stannade till å gick ut å kikade på. så vi står där en stund och beundrar bilen. Varpå det kommer en tjej i 35års åldern typ. Så frågar hon: tjena grabbar. tycker ni bilen är fin. vi ba: aa förfan. asnajs. är det din ? varpå hon säger jadå det är min. sen så stog vi å småbabbla ett tag om Bmw och rally å racing. å jag tycker jag känner igen henne. varpå jag frågar henne: Du är ju förfan tina thörner. hon ba: japp det är jag. så vi stog å pratade ett bra tag. en halvtimme iaf. Hon var sjukt trevlig å vi fick provsitta hennes M3a och varva motorn lite smile

Det är väl det man kommer ihåg.

8-)
LasseMan underordnad allfixare
5 april 2009 · 696 Inlägg

skjutsade 2st barndomsvänner till bandet raubiter igår dom blev glatt överraskade när jag hade deras skiva sen visade det sig att jag bodde granne med den ena så vi bytte nr så vi skulle ta en öl framöver smile rätt fränt tycker jag smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
nitrox Defloratör.
5 april 2009 · 641 Inlägg

Janina skrev:
Blivit ombedd att gifta mig med tre olika mångmiljonärer på en & samma dag, bland annat en som ville ta med mig ut på en shopping tur i Milano "To get you a new car for the travel" samtidigt som han pekande på sin egen Ferrari nyckel..

Det är en mysko merit tongue haha

Det där är inte sant eftersom du inte nappade!!! skojja bara

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Volvo 240 Turbo "Inbrottsmagneten" (1984)
Decibel
6 april 2009 · 2 911 Inlägg

Opererat mig själv i armen med brödkniv och rakblad.

Merit och merit, snarare erfarenhet.

expect1991
6 april 2009 · 1 814 Inlägg

Decibel skrev:
Opererat mig själv i armen med brödkniv och rakblad.

Merit och merit, snarare erfarenhet.

Berätta mer, verkar ju hemskt yikes

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang