Era underliga meriter:)

E30Tompa Rörpulare
19 januari 2007 · 1 453 Inlägg

Kan ju sj berätta att ja har ätit raggarballar me självaste Ronny och Ragge back stage när ja var runt 10 årsmile Så nu e de eran tur;)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
THEBADGUY Gorgilus addictus
19 januari 2007 · 4 736 Inlägg

vetifan om de är underligt, men jag har varit utan sömn i över 70 timmar i sträck några ggr tongue.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Draedon kontorsråtta
19 januari 2007 · 231 Inlägg

min "underligaste" merit var nog när jag blev pappa.. helt bisarr upplevelse.

bästa meriten från tonåren är nog när vi träffade No fun at all på en krog och söp till med dom, senare blev det efterfest med millencolin. sjukt rolig kväll smile

MilleN
19 januari 2007 · 9 108 Inlägg

Draedon skrev:
bästa meriten från tonåren är nog när vi träffade No fun at all på en krog och söp till med dom, senare blev det efterfest med millencolin. sjukt rolig kväll smile

Shiiiiiiiiiit där blev jag avundssjuk ska du veta smile

Jag är "lite" av ett fan: http://img205.imageshack.us/img205/850/ … lined5.jpg



Min mest underliga merit är nog att jag är snabbast på 'stänga-rygg' stationen på jobbet haha wink 22 sekunder när stationstiden är 2:20

jinxs 90mil+ på en tank.
19 januari 2007 · 484 Inlägg

Byggde och körde en karusell på en sasca tävling hos radio e4,när svullo dök upp efter uppträdandet och vi snackade lite bilar mest hans v8 som han köpte då.

Diesel is the blood of satan.
Citroën DS3 "Sound" (2010)
Mäki Långsam Perfektionist
19 januari 2007 · 4 800 Inlägg

Jag har somnat halvvägs upp i trappen till övervåningen utan att vara full! De ni wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Izual
19 januari 2007 · 4 571 Inlägg

Har telefon supporterat Colin Nutley  tongue

Izual
19 januari 2007 · 4 571 Inlägg

Mäki skrev:
Jag har somnat halvvägs upp i trappen till övervåningen utan att vara full! De ni wink

Tror du leder wink

KarlNilsson Örebroare i exil
19 januari 2007 · 970 Inlägg

Bytte koppling på Mathias Färms (Millencolin) Mustang SVT Cobra, fick sen en åktur jag aldrig kommer glömma. Vet inte om det kan ses som en merit, men för mig var det något utöver det vanliga.

Hej FRA!
Mäki Långsam Perfektionist
19 januari 2007 · 4 800 Inlägg

Izual skrev:

Mäki skrev:
Jag har somnat halvvägs upp i trappen till övervåningen utan att vara full! De ni wink

Tror du leder wink

Tackar, Hoppas på seger haha wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Melker_elk Blyfot och motor dödare
19 januari 2007 · 388 Inlägg

Ja har åkt med självaste henrik roos i hans privat viper, det var åktur det!

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
Bojjan
19 januari 2007 · 132 Inlägg

Vinkade in Mika Salo och hans nya Evo på Silja Symphony när jag praktiserade där i höst.
Fått en puss av Hanna Graaf. wink

merca_
19 januari 2007 · 326 Inlägg

hmm har inga stora meriter men kom på att jag ha krockat me Gunde Svan på teatern i falun!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
19 januari 2007 · 545 Inlägg

Träffade Leif "loket" olsson när han tyckte vår förra hund va så söt så han va tvungen o klappa henne o fråga vad det var för något. hunden hoppade även upp o råkade riva av honom glasögonen, så de blev en repa i glaset=/

haha stort va;)

Två ord räcker, SAAB knäcker
Sushikocken Sleeper
19 januari 2007 · 3 084 Inlägg

hehe... om det är en merit vet jag inte men 3 av spelarna från sovjets landslag (världens bästa lag ägde allt mellan 70-80talet för er som inte är allmänbildade ^^,)
krutov, michajlovic och nån till kommer inte ihåg hälsade på hos våran granne samtidigt som vi var där  >big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Mäki Långsam Perfektionist
19 januari 2007 · 4 800 Inlägg

Nån mer måste de ju vara som har vart med om nå underligt? big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
ErskPersk Svindåre
19 januari 2007 · 1 433 Inlägg

skitkul läsning!, själv kommer jag inte på nått just nu...big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Necrodamus
19 januari 2007 · 220 Inlägg

Skjutsat tre spelare ur ryska bandylandslaget från isstadion i Lidköping till stadshotellet. Sergei Lomanov Jr. var en av dom, en av världens bästa spelare för den obildade;)

BMW 540ia "Wee Eight" (1994)
Opel Vectra B "Irmscher I500" (1998)
Volvo V40 (2003)
RaaZer
19 januari 2007 · 87 Inlägg

Utöver racingmeriter har jag inge udda meriter... Lr  njeo, Magnus Uggla bad mig att fara åt helvete när jag bad om hans autograf, jag var 10år, haha big_smile

Fredrik.Gustavsson
19 januari 2007 · 2 123 Inlägg

THEBADGUY skrev:
vetifan om de är underligt, men jag har varit utan sömn i över 70 timmar i sträck några ggr tongue.

Det är väl bara för att du är en datanörd eller ? wink
Såna brukar ju kunna vara uppe hur länge som helst.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang