TYCO BILBANA (Grand Prix)

_Durka_
16 februari 2007 · 76 Inlägg

lustgasen skrev:

_Durka_ skrev:
Är ute efter ritningen till Tyco Grand Prix. Har lyckats att slarva bort min.

http://www.blocket.se/vi/10637927.htm?ca=14_s    (fast utan loop)

Nån mer som har någon gammal bilbana som väcker gammla minnen??
Kanske var där allt starta:D

MVH/Durka

Exakt en sån där har jag kvar sedan barndomen smile vi köpte till stcc volvo 850 bilarna, med rickard rydell och dem smile , plus att vi har några loopar och velodromer också, det var tidern det smile

PS om du vill kan jag kolla i garaget om jag har kvar  beskrivningen, tror jag ska ha kvar den... DS
PS 2 , om ni skrapar med typ en enkrona på metallskenorna som är på tycobanan lite grann runt hela så får man bättre kontakt, detta har hjälpt till när man inte kört på ett år och ska börja köra igen, annars brukar det bara bli att de slutar få "connection" på någon del av banan...

mvh Anton

Jo tack det vore skit snällt:D (Fick dra ett varv med sandpapper på min bana nu efter si sådär 10år på vinden.... Hade även lite dålig kontakt i skarvarna men orka inte att sitta och pilla där på alla bitar så lite multispray fick ingripa:D Så nu kan man köra drifting ocksåbig_smile

För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen!
lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
16 februari 2007 · 368 Inlägg

Hehe, jag var ute i garaget och kollade, först trodde jag att jag hade rätt papper,men det visade sig vara bara Instructions för bilarna och lite säkerhetsanvisningar, så tyvärr kan jag inte hjälpa till sad , man skulle ju kunna försöka bygga den på måfå, jag kan lägga upp en bild på min kartong och min tyco bana vid tillfälle...

mvh Anton

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
_Durka_
16 februari 2007 · 76 Inlägg

lustgasen skrev:
Hehe, jag var ute i garaget och kollade, först trodde jag att jag hade rätt papper,men det visade sig vara bara Instructions för bilarna och lite säkerhetsanvisningar, så tyvärr kan jag inte hjälpa till sad , man skulle ju kunna försöka bygga den på måfå, jag kan lägga upp en bild på min kartong och min tyco bana vid tillfälle...

mvh Anton

kartong och allt annat har jag......

För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen!
Henka_ Slav
17 februari 2007 · 1 454 Inlägg

åååh vad ja saknar min och broders gamla bana. måste leta reda på en sån igen.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
volvo_mike
6 april 2009 · 2 Inlägg

Asså jag håller med er alla! har även kollat runt lite och hittade 60m bana och 80bilar vad tror ni värt att köpa?
PS jag har grand prix nere på rummet då jag kör den kan försöka fota och skicka bilder om du inte redan har det DS

turbo preformans club
Holiace
6 april 2009 · 1 754 Inlägg

Wow, überbump! Bilbanor alltså, pappa köper till sin son. Pappa spelar. tongue

Jag kan inget om allt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang