tja tänkte höra vilka som är sugna på att åka karavan från arvika till elmia på långfredagen den 10 april:) tänkte ungefär samma tid som i fjol samlas 06.00 på shell select och åker runt 06.30 ca, anmäl intresse nedan så får vi se hur många "arvika" bilar det kan bli
har 1 plats kvar i min bil om något intresse finns. åker fredag-söndag bor på vandrarhem joinar förhoppningsvis biografen i jönköping på fredag å går in på mässan på lördag... hör av däj i så fall
har 1 plats kvar i min bil om något intresse finns. åker fredag-söndag bor på vandrarhem joinar förhoppningsvis biografen i jönköping på fredag å går in på mässan på lördag... hör av däj i så fall
Karlstadborna har ju samling vid biltema vid sju, så man kunde ju kanske åka inom å se hur långt dom kommit? Men de e bara ja å mina kära hjärnceller som spånar lite nu:P
Karlstadborna har ju samling vid biltema vid sju, så man kunde ju kanske åka inom å se hur långt dom kommit? Men de e bara ja å mina kära hjärnceller som spånar lite nu:P
jag har spånat på samma så vi kanske hänger på då vet en som ska åka i deras karavan vad jag tror kan ju höra med han