8210
Sök

Ska det vara så svårt att sälja S40-T4?

945 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
Ok så här ligger det till. Satte ut annonsen och några vart intresserade, hittade ingen lämplig bil till mig så det blev ingen affär. Började känna den här älska känslan för bilen igen och då kändes de ganska lugnt att behålla bilen. Nu börjar de dock krisa lite. Flyttar den 1:aug och kommer ha ytterst lite behov för bilen. (Spårvagn,tåg och buss) Till jobbet kommer jah ha ca 3 mil. Pendeln går varje 15min. Vet att det är svårt att sälja t4:or i allmänhet. Vill inte sätta ut den för nåt underpris men är rädd för att jag blir tvungen... Visst bilen har sina mil på nacken men är riktigt fräsh och har full servicebok och allt annat önskvärt. Vad ska man göra? Behålla bilen eller sälja och förlora massa pengar. Jag vet att bilaffärer är förlustaffärer men detta är ju fan löjligt. Antar att man måste hitta rätt köpare...Jag vet att priset är högre än andra t4:or på blocket men ja, bud mottages ju.

http://www.blocket.se/vi/7993461.htm?ca=16_s
Senast redigerat av Sir_x (4 juli 2006)

Nknn
4 juli 2006
sätt ut den för 59 000:- så tror jag du får den såld ganska snabbt. Och jag tror inte det är allt för stort underbpris ändå.. Trots att jag kan tänka mig att det svider när man vet att dem är värd mer.

Sök