6140
Sök

Skaffa bättre Ljud i a4?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
Hej, jag är ny inom ljud å vet inte vad som är bra eller liknande, jag har besämt mig att skaffa lite ljud i A4an men vet inte vilket! A4an kan ni se i projektavdelningen.

Jag har ju några krav eller vad man ska säga, 1bas och hatthyllehögtalare, sen vill jag ha så rent ljud som möjligt i kupén, det ska vara allt i allo ljud, och något slutsteg är ju självklart smile bagaget har jag tänkt mig fortsätta kunna använda men det gör inget om det krymper lite wink då undrar jag också om det är bra och byta ut alla originalhögtalare mot någon värre modell + att man sätter dit lite nya smile ekonomin är inte höjdarstor nu, men jag kan ju bygga med tiden big_smile ge gärna lite förslag och vad dom kostar och var man då köper dom! tongue
Mvh Mäki

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 926 Inlägg
4 juli 2006
är inte det enklaste sättet att gå in i en affär och titta lite på grejor. sen när du har bestämmt dig så beställer du från någon intenetbutik så blir den några hundringar billigare. (kan bli iaf.) tongue

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
jo kanske det wink men det är bara det att jag står på NOLL i billjud så jag vet inget om något

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Kosmangyl
167 Inlägg
4 juli 2006
Hade handlat ur butiken istället blir enklare om något går sönder, om man behöver hjälp med installation mm.
Å de flesta butiker kan ju plocka ihop allt till ett paketpris med allt som behövs.
Kan rekomendera högtalare från audiotop.
Här e sidan till generalagenten www.audiotop.se men där e ingen försäljning utan bara info.
Senast redigerat av jisses (4 juli 2006)

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.

Sök