Har problem med Viking Chip

ritzg60
6 april 2009 · 17 Inlägg

Har varit kontakt med vikingchip på mail och kommit överens om vilket chip jag ska ha och så.
Jag har satt in pengar på deras konto och efter det har det varit knäpp tyst på mailen och inget chip i posten.

www.vikingchip.com
goran@vikingchip.com ,  jag kan väl inte ha blivit blåst om jag har använt denna mailadress?
Någon som har någon erfarenhet om dom?

Tycker att det är väldigt oseriöst att man inte får någon bekräftelse på att dom har fått pengarna.

Mazda 3 MPS (2008)
ritzg60
7 april 2009 · 17 Inlägg

någon?

Mazda 3 MPS (2008)
ritzg60
7 april 2009 · 17 Inlägg

?

Mazda 3 MPS (2008)
Busgrabb Rejsa ?
7 april 2009 · 2 959 Inlägg

Provat att ringa ?

Autotech
BMW 335D (2008)
danneC5
7 april 2009 · 186 Inlägg

Busgrabb skrev:
Provat att ringa ?

Ja det har han 1000 gånger, mobilnummret som han har på vikingchip sidan är det bara mobilsvar på och han svarar inte på hem telefonen heller..

Dagge88
7 april 2009 · 629 Inlägg

Dom kanske har påsklov?smile
Väldigt många som kör med vikingchip, så tror inte dom "blåst" dig på pengar iallafall..
När satte du in pengarna på deras konto?

Mröh
Volvo 855 "T5r" (1995)
Ford Galaxie "Fårrden" (1970)
Opel Rekord (1982)
FenioN
7 april 2009 · 120 Inlägg

Varför sätta in pengar först?  dom varnar för sånt varje dag att man inte ska betala förns man fått varan.

Saab 9-5 2.0t -04
epapower
7 april 2009 · 593 Inlägg

nejdå, du har inte blivit blåst,  vet dock han kan va en riktig segis att få tag i.. vänta några dagar så ska du se de kommer ordna sig..

Beställde åt en polare hos honom och likadant då, tro från första mailet till honom dröjde de nog gått o väl 2 veckor innan allt va klart o göran la chippet på lådan..så lugn bara..

mvh

Hamilton
7 april 2009 · 8 864 Inlägg

Att betala i förskott till privatpersoner är ju nästan som att be om problem....

Fotograf på tierpidag.se
ander3on
7 april 2009 · 255 Inlägg

Precis som en föregående sa så har du inte blivit blåst!
Han är mycket trevlig och håller det han lovar i tid, förutom då han kan vara riktig jobbig att få tag i tongue
Fick väl svar från han efter ca 1 månad innan han svarade:P

danneC5
8 april 2009 · 186 Inlägg

FenioN skrev:
Varför sätta in pengar först?  dom varnar för sånt varje dag att man inte ska betala förns man fått varan.

För att han skickar inte något chip förens han fått pengarna insatt på sitt konto!

Och jag förstår honom i det fallet, då vissa idioter inte hämtar ut grejjerna när man skickat till dem..

/ Danne

ritzg60
8 april 2009 · 17 Inlägg

Det var ju så vid första kontakten så svara han på max 1min sen efter han skickat mig kontonr och jag har satt in pengar så  har det  blivit tyst. Därför jag blir lite orolig.
Har det kommit så långt att han skriver kontonr till mig då tycker jag att han borde ha ett chip redo för att skickas.

Pengar skulle in på hans konto innan han skickade något chip därför har jag satt in pengar i förväg.
Sett många beställt av vikingchip därför våga jag sätta in pengar i förväg.
Man blir ju lite less när han har min pengar och jag har inget chip... men men får väl vänta ett tag till.

/ Fredrik

Mazda 3 MPS (2008)
ritzg60
11 april 2009 · 17 Inlägg

Nu har allt löst sig.
Han hadde mycket att göra därför det tog lång tid.
Fick till och med en slant för att jag fick vänta så länge.

Rekomenderar vikingchip bara här vid mitt fall som det strula till sig som han sedan ordna upp fint.

Mazda 3 MPS (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang