Inför: Nytt REKORD på G.org-träff i Söderhamn 25/4!?!?!?! 146 Anmälda!!!!

bmx
25 april 2009 · 7 100 Inlägg

skoj som fan var det,ååå mycke bilar big_smile

MEN!lite dåligt de här med att kasta skräp,låg glas och burkar överallt mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Tubriken
25 april 2009 · 156 Inlägg

Ikväll var de trångt som några till har sagt. Men skoj var det smile.. Fin kväll.. tråkigt på allt skräp bara..

InvR
26 april 2009 · 41 Inlägg

bmx skrev:
skoj som fan var det,ååå mycke bilar big_smile

MEN!lite dåligt de här med att kasta skräp,låg glas och burkar överallt mad

Håller med där, jävligt grisigt av alla att skräpa ner så mycket.
Låg krossade glasflaskor överallt och massvis med skräp,
så dom som åker dit för att supa kan väll åtminstone slänga burkar/flaskor i en säck?
Var ganska störande, Och det kommer nog bli ett jvla gnäll över hur mycket nedskräpning det var.

Annars.. HUR HÄRLIG TRÄFF SOM HELST!
kanon väder, trevligt folk, fina bilar, fula bilar.. Allt smile

Memento Mori
Volkswagen Golf MKV R32 "Turbo" (2006)
ESTRANDBERG88 Hojmek
26 april 2009 · 748 Inlägg

Kanon träff, men grisarna som är där för att supa uppskattas inte. Annars vare grymt! smile

T5Black
26 april 2009 · 451 Inlägg

JagLuktarGott skrev:

bmx skrev:
skoj som fan var det,ååå mycke bilar big_smile

MEN!lite dåligt de här med att kasta skräp,låg glas och burkar överallt mad

Håller med där, jävligt grisigt av alla att skräpa ner så mycket.
Låg krossade glasflaskor överallt och massvis med skräp,
så dom som åker dit för att supa kan väll åtminstone slänga burkar/flaskor i en säck?
Var ganska störande, Och det kommer nog bli ett jvla gnäll över hur mycket nedskräpning det var.

Annars.. HUR HÄRLIG TRÄFF SOM HELST!
kanon väder, trevligt folk, fina bilar, fula bilar.. Allt smile

Jag spotta ut ett tuggummi i gräset, ska åka och plocka upp de imorrn, nä men seriöst så var de väldigt tråkit att se alla flaskor och skit överallt. Nästa gång så skulle någon eller några ha med sig säckar och hängt upp överallt, de skulle nog hjälpa. Ingen lyssnar om man bara säger till dem att inte slänga skit på backen.

MrLego Volvonörd
26 april 2009 · 1 187 Inlägg

Jag var med förra året och anordnade dem 2 på Lidl och första så satte vi inte upp sopsäckar och det gick galant! 2:A träffen så satte vi upp det och det gick totalt åt helvete, satan vad vi fick städa sen på natten!
Och jag tänkte inte ens på sopsäckar, det är synd om oss som sköter oss och vill få komma tillbaka på nästa träff.

Räknade till strax över 200 bilar innan vi gav upp så nytt rekord vart det iaf!

TACK polisen för att ni var trevliga och visade er där, tyckte det var ett mkt bra initiativ av dem att komma!

Kan gärna låsa denna tråd nu så skapar jag en eftersnackstråd istället.


TACK ALLA SOM KOM OCH SKÖTTE ER!!!!!!!!!!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
T_jansson
26 april 2009 · 114 Inlägg

Bra träff. synd på allt glas på backen. och fulla personer som står och lutar sig mot andras bilar eller sitter nästan på ens huv sad

Kwek
26 april 2009 · 157 Inlägg

Upp med bilder nu efter kvällen smile

andreas_hudik
26 april 2009 · 82 Inlägg

T_jansson skrev:
Bra träff. synd på allt glas på backen. och fulla personer som står och lutar sig mot andras bilar eller sitter nästan på ens huv sad

Nästan sitter på ens huv? Var å åt på donken. Sen när man kommer ut på bilen å snart ska åka parkerar det en bil bredvid. En full brud slänger upp dörren från den bilen, som nästan drar med sig backspegeln å slår in i sidan på min bil. Men det gjorde den inte. Så då pusta man ut. Men sen hoppar idioten ut ur bilen och ordagrant flyger å sätter sig på min framskärm. Vilket resulterar i ett antal mindre bucklor på framskärmen och 2 repor.

Så, blir att luska ut vem det var sen. Man blir ju inte lite less. Fast det var ju inte på bilträffen iofs.

Men på bilträffen verkade det inte som folk tvekade innan dom lutade sig mot folks bilar.

Senast redigerat av andreas_hudik (26 april 2009)

fish Allfixare
26 april 2009 · 1 475 Inlägg

Kan ju lätt saäga att jag hade krävt ersättning på plats! jag hade ju inte direkt väntat tills sen iaf.

andreas_hudik
26 april 2009 · 82 Inlägg

fish skrev:
Kan ju lätt saäga att jag hade krävt ersättning på plats! jag hade ju inte direkt väntat tills sen iaf.

Hon verkar komma från samma håla, försvann som ett skot gjorde hon när hon såg att jag vart förbannad. Men polarn vet vem det är så det borde ordna sig. Hon verkar inte vara någon som har pengar på kontot direkt så det blir väl att använda försäkring + polisanmälan.

fish Allfixare
26 april 2009 · 1 475 Inlägg

ok. vad åkte du i för bil??

Senast redigerat av fish (26 april 2009)

Trimkam
26 april 2009 · 3 Inlägg

Var där jag med smile Trevlig kväll och mycket fina bilar!

furious_vr6
26 april 2009 · 40 Inlägg

tack för en trevlig kväll, fina bilar smile tråkigt att folk slängde glas flaskor mm på parkeringen... hmm  åkte rätt tidigt, vart d nå race senare på kvällen/natten? tongue

Audi A3 TDI Sportback "Snåldieseln" (2011)
T_jansson
26 april 2009 · 114 Inlägg

andreas_hudik skrev:

T_jansson skrev:
Bra träff. synd på allt glas på backen. och fulla personer som står och lutar sig mot andras bilar eller sitter nästan på ens huv sad

Nästan sitter på ens huv? Var å åt på donken. Sen när man kommer ut på bilen å snart ska åka parkerar det en bil bredvid. En full brud slänger upp dörren från den bilen, som nästan drar med sig backspegeln å slår in i sidan på min bil. Men det gjorde den inte. Så då pusta man ut. Men sen hoppar idioten ut ur bilen och ordagrant flyger å sätter sig på min framskärm. Vilket resulterar i ett antal mindre bucklor på framskärmen och 2 repor.

Så, blir att luska ut vem det var sen. Man blir ju inte lite less. Fast det var ju inte på bilträffen iofs.

Men på bilträffen verkade det inte som folk tvekade innan dom lutade sig mot folks bilar.

Oj, så jävla tjatigt när det blir så! hoppas det fixar sig.

olssonspojk
26 april 2009 · 5 Inlägg

Tack alla för en trevlig kväll... håller med alla om att släng flaskor å glas runt om en, idioter, annars så var de jävligt kul  cool

The Blue Diamant
Audi A4 (2009)
TMW-Performance Avstängd
26 april 2009 · 914 Inlägg

Skit kul kväll! Tack så mkt! smile Alkisarna kan stanna hemma.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Snke Herr Klåfinger
26 april 2009 · 214 Inlägg

Skulle vara kul om en del bilder från träffen kunde samlas ihop nånstans här ? smile

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang