Angående: Träff Kiruna 30/4-09 Intresse?

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
27 april 2009 · 1 342 Inlägg

Hoppas det, Annars är ju alla ute å snurrar så smile Vi lär ju vara en flock på folkan iaf tongue

Audis in Scandinavia Crew
audirocks Stolt kirunabo
28 april 2009 · 234 Inlägg

Jag kommer iaf smile

Psn: Audirocks
Audi Q5 TDI (2012)
blankz IT/Fordonstekniker
28 april 2009 · 56 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Hoppas det, Annars är ju alla ute å snurrar så smile Vi lär ju vara en flock på folkan iaf tongue

skriv all ny info osv. på första sidan i ditt första post (det som vart ändrat alltså till 18.00 parkskolans parkering) lättare att hitta än att leta vidare neråt smile

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
28 april 2009 · 1 342 Inlägg

Tack för tipset big_smile hade glömt helt tongue

Audis in Scandinavia Crew
MICKEHEHE HEHE
29 april 2009 · 156 Inlägg

Vill man dricka öl så äre ju bara att göra det, man kan ju alltid fixa någon som kör sin bil dit och så smile? Huvudsaken är väl ändå den att man ska visa sig dära iallafall, spelaroll om man är lite lullig eller spiknykter? Min åsikt iallfall.

AffeBoyen
29 april 2009 · 208 Inlägg

MICKEHEHE skrev:
Vill man dricka öl så äre ju bara att göra det, man kan ju alltid fixa någon som kör sin bil dit och så smile? Huvudsaken är väl ändå den att man ska visa sig dära iallafall, spelaroll om man är lite lullig eller spiknykter? Min åsikt iallfall.

Word! Får se ifall man dycker upp med en skitig bronco kanske... smile

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
29 april 2009 · 1 342 Inlägg

Hehe nice nice wink Dra gärna med folk! Sprid ordet åt vänner osv smile Ser fram emot en rolig kväll smile

Audis in Scandinavia Crew
wird
29 april 2009 · 6 Inlägg

Jag håller med om att man inte bör prata så mycket och sen skylla på alkohol, givetvis inte. Men valborg är väl kanske inte bästa dagen att placera en träff på då väldigt många går ut just valborg. Och det vet de flesta om.

Annars, bra att saker och ting arrangeras kring intresset och jag hoppas det uppskattas. Jag kommer troligtvis!

MICKEHEHE HEHE
29 april 2009 · 156 Inlägg

wird skrev:
Jag håller med om att man inte bör prata så mycket och sen skylla på alkohol, givetvis inte. Men valborg är väl kanske inte bästa dagen att placera en träff på då väldigt många går ut just valborg. Och det vet de flesta om.

Annars, bra att saker och ting arrangeras kring intresset och jag hoppas det uppskattas. Jag kommer troligtvis!

Att plasera den på valborg håller jag med om att det inte är det bästa..
Och fredag hade dom flesta vart bakis, och arran har även preimär på fredag och då är det nog mycket folk ute, så det hade blivit knivigt hur som helst smile
Äh, det blir nog bra iallfall, något sätt kommer man alltid dit på!

StreetX_88
30 april 2009 · 78 Inlägg

Anledningen till att det blev på valborg var väl för att nicke skulle flytta från stan nån dag efter om jag inte minns fel? Nu är då min kärra nytvättad och redo, ses på parkskolan vid 18 med glatt humör smile

Full speed or nothing!
idivuoma
30 april 2009 · 14 Inlägg

hade gärna kommit och bekantat mig med resten av kirunas bil-elit, men är dock inte här vid den tidpunkten. Synd, eftersom jag knappt känner någon i kirunas bilkrets...

NoBra1n
30 april 2009 · 175 Inlägg

synd att jag inte hann få bilen besiktad, men dyker nog upp på ett eller annat sätt.

Like A Glove
BMW 325 e91 (2006)
blankz IT/Fordonstekniker
30 april 2009 · 56 Inlägg

StreetX_88 skrev:
Anledningen till att det blev på valborg var väl för att nicke skulle flytta från stan nån dag efter om jag inte minns fel? Nu är då min kärra nytvättad och redo, ses på parkskolan vid 18 med glatt humör smile

men vaafaen, jag är ju i träsket ännu till imårrn...

idivuoma > det finns ingen "bil-elit" i kiruna, bara bilintresserade som vill kolla på varandras åk o snacka lite skit med varann smile

Senast redigerat av blankz (30 april 2009)

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
Himmel_No78 Fastighetsmäklare
30 april 2009 · 10 Inlägg

blankz skrev:

StreetX_88 skrev:
Anledningen till att det blev på valborg var väl för att nicke skulle flytta från stan nån dag efter om jag inte minns fel? Nu är då min kärra nytvättad och redo, ses på parkskolan vid 18 med glatt humör smile

men vaafaen, jag är ju i träsket ännu till imårrn...

idivuoma > det finns ingen "bil-elit" i kiruna, bara bilintresserade som vill kolla på varandras åk o snacka lite skit med varann smile

Jag missar detta också. Har inte uppmärksammat att det var flyttat till idag förrän nu:(
Ser ishockeyn istället...
Dessutom är bilen skitig å står på vinterpuckarna fortfarande...

BMW (Bayerische Motoren Werke)
idivuoma
30 april 2009 · 14 Inlägg

blankz skrev:

StreetX_88 skrev:
Anledningen till att det blev på valborg var väl för att nicke skulle flytta från stan nån dag efter om jag inte minns fel? Nu är då min kärra nytvättad och redo, ses på parkskolan vid 18 med glatt humör smile

men vaafaen, jag är ju i träsket ännu till imårrn...

idivuoma > det finns ingen "bil-elit" i kiruna, bara bilintresserade som vill kolla på varandras åk o snacka lite skit med varann smile

Hehe, var nog lite småironisk med inlägget... dock inte i den delen där jag menade att det hade vart kul å snacka skit med andra bilare.

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
1 maj 2009 · 1 342 Inlägg

Träffen vart väl helt ok tycker ja smile ca 20+ bilar totalt anlände..  Fick som man ville, Prata lite skit, Dricker nån pilsner, Kolla in varandras åk, Lägga lakritsremmar big_smile Ja det mesta tongue Men men, Nu ska ja packa sista sakerna och börja röra mig söderut! Kmr med update hur resan gick senare smile Hare gött Kiruna tongue

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
1 maj 2009 · 78 Inlägg

Ja några bilar dök ju upp iallafall men som vanligt är det segt att få folk att komma i den här stan men men. Nästa vecka ska vi ha ett möte på motorklubben angående billjuds tvälingen och utställningen som vi har snackat om, kommer att uppdatera tråden som ligger här på garaget och det kommer även upp information på klubbens eget forum så håll ögonen öppna smile

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
1 maj 2009 · 1 342 Inlägg

Härligt smile Kanske om det finns stålar å tid å kanske man kikar upp big_smile Blir nog mest troligen å glida på SCF, Vallåkra etc nu när man bor lite närmare big_smile

Audis in Scandinavia Crew
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang