Vad har du haft för problem med din s60 T5 -01?

FredrikGrans
18 maj 2009 · 118 Inlägg

Ja.. sitter ju själv i en och har gjort det i drygt ett år nu.. inte haft några problem med den än.. men vore kul att få reda på lite saker som folk har haft problem med.. ni kan ju även nämna miltal, om den är trimmad osv. om ni svarar...

vet ju att det pratas om barnsjukdommar.. bra att vara förberedd om något skulle hända någon dag..

allt är till salu för rätt pris..
FredrikGrans
18 maj 2009 · 118 Inlägg

Verkar ju jävligt lovande att ha en sån bil smile

allt är till salu för rätt pris..
jocket4
18 maj 2009 · 189 Inlägg

Min far köpte en ny s60 2.4t -01 och den funkade kanon under tiden han ägde den, det enda var handbromsen som han fick byta två gånger för att beläggen separerade... Nu har han en T5 av 2004 års modell och det var samma med handbromsen på den efter några hundra mil tongue

FredrikGrans
18 maj 2009 · 118 Inlägg

jocket4 skrev:
Min far köpte en ny s60 2.4t -01 och den funkade kanon under tiden han ägde den, det enda var handbromsen som han fick byta två gånger för att beläggen separerade... Nu har han en T5 av 2004 års modell och det var samma med handbromsen på den efter några hundra mil tongue

Ok... är han den som alltid använder handbromsen eller aldrig.. bara en gång om året på besiktningen?

allt är till salu för rätt pris..
T5Black
18 maj 2009 · 451 Inlägg

Jag hade en S60 T5 -02, otrimmad. Var aldrig några problem med den, just därför ska jag köpa en S60 R när jag får min Toyota såld. inte för att den har krånglat någon gång men pågrund av att den är för törstig och att den är 6cm låg haha.

Men min absoluta favvo bil är ändå R:nbig_smile

DusanMandick Random Hero
18 maj 2009 · 4 047 Inlägg

haft 2 fall på jobbet där jorden suttit löst, dom som har batteriet i skuffen gäller de

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
FredrikGrans
18 maj 2009 · 118 Inlägg

T5Black skrev:
Jag hade en S60 T5 -02, otrimmad. Var aldrig några problem med den, just därför ska jag köpa en S60 R när jag får min Toyota såld. inte för att den har krånglat någon gång men pågrund av att den är för törstig och att den är 6cm låg haha.

Men min absoluta favvo bil är ändå R:nbig_smile

Ja.. håller den ihop som den ska så blir det väl också en R till nästa bilköp.. Fruktansvärt råa bilar om ni frågar mig..

allt är till salu för rätt pris..
FredrikGrans
18 maj 2009 · 118 Inlägg

DusanMandick skrev:
haft 2 fall på jobbet där jorden suttit löst, dom som har batteriet i skuffen gäller de

Och i skuffen sitter batteriet.. bra att veta.. Tackar

allt är till salu för rätt pris..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang