jag ska köpa mig en ny 9-3 aero snart och måste givetvis ha en vassare stereo i den, har en 01:a nu med dubbla 12" och då kan jag inte köra en bil med lilla stereopaketet givetvis
jag var inne på den lokala saabhandlaren och ställde lite frågor, jag fick som svar då att det var väldigt svårt att byta stereo samt att där inte finns några konsoler att sätta in där så det inte är ett stort gapande hål rätt in..
är det någon här som vet eller har egen stereo i en 9-3a så är jag tacksam för tips i alla valörer
saken är den att bilen har lilla paketet, och jag tyckte det lät piss verkligen i den bilen jag testade.. men hur gör jag ifall jag vill att den ska ta mp3 osv? inget man kan göra åt då eller?
saken är den att bilen har lilla paketet, och jag tyckte det lät piss verkligen i den bilen jag testade.. men hur gör jag ifall jag vill att den ska ta mp3 osv? inget man kan göra åt då eller?
okej, då blir det värre med tanke på att nyaste och största systemet inte ens tar MP3, vet inte om det är nåt som kommer fixas med mjukvara men idag funkar det inte.
Att passa in en vanlig stereo i platsen för originalstereon måste ju kunna fixas med någon "adapter" men det kanske inte ens går in en vanlig spelare på bredden i öppningen ?!
Annars blir det väl att ta ur lågnivå och koppla in ett par extra steg till eller kanske ta steget upp till nästa stereonivå och få vassare i bilen och bara behöva baslåda utöver.?
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
jag har ju tittat på två st, den ena har stora paketet och en 10" infinity i bagaget, men jag vet i sören om det är tillräckligt.. jag vill ju gärna också byta stereo och ev. sätta in en 7" skärm där framme, mycket för utseendets skull.. snackade med killen som satte in min stereo jag har i bilen nu, och han sa det var lite krångel men kunde gå.. men frågan är ju hur mycket elektronik jag går miste om samt hur snyggt det kan bli med en egentillverkad konsol ?? det som tilltalar mig med den andra med stora stereon är ju just tack vare stereon samt då att den har steg 3-chip i sig.. men den är repig på bakkjolen samt spricka i läppen ;(