24 juni 2005
Trådstartare
tack för kommentarerna
Tiaz gav mig en bra tankeställare där .
Kom med på att 6X9 orna råka pumpa rätt mycket trots jag hade tagit bort basen ur dem . blir att fixa till ett par lådor för dom .

Bygget e lite improviserat och lite av ett impulsjobb . ej riktigt klart allt ej färdigdraget ..
Senast redigerat av Stefan1973 (24 juni 2005)