Möjligtvis om det är manuell låda, t5or är ju oftast hårt körda, och med aut-låda är ju alltid risken lite större för problem. Hade nog valt en BMW
Bmw brukar ha mycket bättre dimensionerade prylar i sina bilar (växellåda ex), men även Bmw brukar vara hårt körda så kolla upp historik och åk inte på billiga bilar allt för långt bort. Risken är att man blir besviken när man möts av en ung (oftast utlänning tyvärr) med en sönderkörd Bmw tillbaka skruvad 20k mil...
Här själv vart i den situationen med en sönderkörd 328 som gått "14000 mil", bilen är fortfarande över ett år senare kvar osåld på Blocket
V50 vet jag inte så mycket om men har bara "hört" att dem har en del problem tyvärr Synd då jag gillar V50 designmässigt. En S60 som nån annan skrev är ett väldigt bra alternativ, bättre lastutrymme än vad man kan tro, har du dessutom en T5 så skjuter den på hyfsat original också, en stor rejäl och säker bil, dessutom tycker jag den är snygg, min egna S60 drar 0.9 dock VÄLDIGT blandad körning plus att den är trimmad. Hoppas infon hjälpte lite
om det är volvo och det går bra med sedan så säger jag också s60. En fin bil och har nästan inte varit krångel med dom ända från början. En mycket skön bil att köra och sitter mycket bekvämt i dom
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se