Vad är detta för bil?

Severin
21 juni 2009 · 1 587 Inlägg

Hmm så en människa förtjänar döden som stjäl ?
Menar du att alla kriminella borde dö då lr ??

ErikJohansson
21 juni 2009 · 174 Inlägg

volvo164 skrev:

FordeveR skrev:

volvo164 skrev:
ser ut som en TT e bilen stulen så tycker ja inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig !!!!!!!!!

Okej att de va riktigt idiotiskt att sno en bil, inte försvarbart på nåt sett. Men att kläcka en sån jävla idiot kommentar som "tycker jag inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig" är väl snudd på ännu mer idiotiskt..skärpning för fan!

tycker bara jävligt illa om kriminella idioter å ja står för att ja inte tycker ett dugg synd om fan skapet men vill du slicka arsle på kriminella så gör de då för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och sen när blev man kriminell för att man snor en bil?roll

trippelturbo Trucker
21 juni 2009 · 2 710 Inlägg

Alla vi är mer eller mindre kriminella.. Beror helt enkelt hur man ser på de wink

90% av oss här på garaget kör fort.. ska det räknas som kriminellt? Det är ju olgaligt det oxå..?
Dom flesta laddar ner filmer o musik.. kriminellt eller ej?

Eller anses man som kriminell först när man rånat nåra ica butiker o banker kanske..?

Finns inga konkreta svar.. som sagt, vi e alla mer lr mindre kriminella wink

Fart missbrukare
Karl-Bertil
21 juni 2009 · 518 Inlägg

föraren i bilen som smällde utanför Tranås kom från Vetlanda har jag fått höra. tragiskt när sånt händer , en varm hälsning från mej till hans nära & kära.

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.
FordeveR www.klockren.nu
21 juni 2009 · 476 Inlägg

volvo164 skrev:

Sarge skrev:

volvo164 skrev:
tycker bara jävligt illa om kriminella idioter å ja står för att ja inte tycker ett dugg synd om fan skapet men vill du slicka arsle på kriminella så gör de då för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta det lite lugnt, kan väl hålla diskussionen på en civiliserad nivå?

absolut men tycker inte om när folk idiotförklarar mig för min åsikt men sånt e livet

Jag behöver inte idiotförklara dig, de gör du förvånandsvärt bra själv i varje inlägg du har bidragit med i denna tråden..fan, du beter dig som en 14-åring..
Väx upp!...eller du kanske är 14 år då kanske de är lite svårt, hur som helst, uppför dig.

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!
MathiaZ
25 juni 2009 · 7 Inlägg

Håller med FordeveR kunde inte sagt det bättre själv smile

FordeveR skrev:

volvo164 skrev:

Sarge skrev:
Ta det lite lugnt, kan väl hålla diskussionen på en civiliserad nivå?

absolut men tycker inte om när folk idiotförklarar mig för min åsikt men sånt e livet

Jag behöver inte idiotförklara dig, de gör du förvånandsvärt bra själv i varje inlägg du har bidragit med i denna tråden..fan, du beter dig som en 14-åring..
Väx upp!...eller du kanske är 14 år då kanske de är lite svårt, hur som helst, uppför dig.

[img]http://www.garaget.org/?car=37686&image=324710[/img]
Ichabo
25 juni 2009 · 3 Inlägg

Det är en TTS den står här på jobbet.

Den han stal den av var sin egen far så att han skulle dö är väl kanske lite elakt att säga och det som hände var att han låg på intensiven (ej död), han satt fast med fötterna under pedalerna och det är därför som bilen klippts upp.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang