6363
Sök

Volvo 940 Turbo Fläktsystem ! ska plockas bort ! ingen som vet hur man får bort det ?

935 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
håller på att flytta över hela el-systemet /inredning/instrumentpanel m.m. ifrån en volvo 940 turbo -94 till en volvo 740 -88 Undrar om någon kan förklara hur jag få bort hela fläkt systemet /boxen.. den ska över till 740:n... Tack på Förhand..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/75761/695083_fb0n0v.jpg
Någon som kan förklara hur man tar bort hela "fläktboxen" Hela stora "boxen"
Senast redigerat av V_Racing (27 juni 2009)

935 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
Ingen som vet hur man river bort skiten tongue?

139 Inlägg
27 juni 2009
Slangar till värmepaket
Plattjärnet mitt på bilden
Koppla loss kablarna till fläktpaketet

Hmm, sitter väl massa bultar men har du lossat alla bultar som du ser? Testa å dra lite försiktigt i skiten så ser du ju ungefär vart det sitter fast.

935 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Matspetter skrev:
Slangar till värmepaket
Plattjärnet mitt på bilden
Koppla loss kablarna till fläktpaketet

Hmm, sitter väl massa bultar men har du lossat alla bultar som du ser? Testa å dra lite försiktigt i skiten så ser du ju ungefär vart det sitter fast.

tackar allt e klart och överflyttat smile passade bra i 740:n smile

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
28 juni 2009
en fråga bara varför flyttar man över detta till en 740? menar de är ju typ same crap från grund och botten nästan?

935 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
en fråga bara varför flyttar man över detta till en 740? menar de är ju typ same crap från grund och botten nästan?

för de går massa kablar till fläktsystemet nu med 940 kabelhärva.. så bäst att använda skiten så de funkar med elen sen smile... nu är allt bytt å inkopplat smile

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
28 juni 2009
V_Racing skrev:
MrEricsson skrev:

för de går massa kablar till fläktsystemet nu med 940 kabelhärva.. så bäst att använda skiten så de funkar med elen sen smile... nu är allt bytt å inkopplat smile

ah ok

Sök