3126
Sök

Speedparts, bra elr anus?

827 Inlägg
12 juli 2009
Trådstartare
har nyss vart inne o kollat på lite grejjer till min saab 9000 på speedparts.se.
o då märkte jag att sakerna på deras sida va mkt billigare än på andra sider som tex mekonomen mm.
Är det bra grejjer?? skiljer ju ändå en hel del kroner.

ArtDirector
462 Inlägg
12 juli 2009
min erfarenhet av speedparts är att det är bra grejjer så länge man är ute efter just de grejjerna. finns ju alltid värre, men kolla att det är samma klass på artikel om du nu tänkt att jämföra priser.
sen säljer speedparts något helt otroligt mycket grejjer till saab och lite annat över hela världen så de lär kunna pressa priserna något iallafall...

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

71 Inlägg
12 juli 2009
om det är reservdelar etc du ska ha. kolla även skruvat.se.

OEM <3
6 957 Inlägg
12 juli 2009
Rocka__billy skrev:
om det är reservdelar etc du ska ha. kolla även skruvat.se.

Eller AD center..

Speedparts har jag bara bra erfarenheter av, både va gäller köp och kundservice.
Dom gångerna jag varit där och hämtat sakerna så får man alltid ett bra välkomnande smile

Mvh

OEM <3

371 Inlägg
12 juli 2009
Speedparts är grymt bra tycker jag. Dock skulle deras hemsida behöva sig en rejäl uppfräschning för den är under all kritik!

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

4 767 Inlägg
12 juli 2009
Speedparts är bra att ha och göra med, bra priser och snabb service!

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
12 juli 2009
bara bra saker vad jag har märkt, då har jag nog handlat för 30 000 därifrån.

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

744 Inlägg
13 juli 2009
Kan inte klaga alls på varken deras service, leveranstider eller priser, bara att handla på!

Turbo lover
555 Inlägg
13 juli 2009
Fantastiskt bra firma, en av få saker som gör att jag saknar Saab-ägandet wink

956 Inlägg
13 juli 2009
Speedparts är skit bra.
Har allt som Saab har, och man får det snabbt hem i brevlådan.
Rekommenderas!

1 002 Inlägg
13 juli 2009
Jimmu skrev:
Kan inte klaga alls på varken deras service, leveranstider eller priser, bara att handla på!

Jag har väntat på min senaste beställning i över tre veckor.. Så tyvärr kan jag inte hålla med dig..

...

3 295 Inlägg
13 juli 2009
dahboy skrev:
Jimmu skrev:

Jag har väntat på min senaste beställning i över tre veckor.. Så tyvärr kan jag inte hålla med dig..

enligt deras reklammejl sa har dom semester stangt veckorna 27-30.. inte underligt att det ar lang leveranstid.

1 002 Inlägg
13 juli 2009
Slave_joe skrev:
dahboy skrev:
Jimmu skrev:

enligt deras reklammejl sa har dom semester stangt veckorna 27-30.. inte underligt att det ar lang leveranstid.

Jag beställde sakerna i slutat av vecka 25..

...

3 295 Inlägg
13 juli 2009
dahboy skrev:
Slave_joe skrev:
dahboy skrev:

jahaja, då är det ju iten så bra. kontakta dom kanske? iofs så kommer dom säkert skylla på nåt skumt.roll

1 002 Inlägg
13 juli 2009
Slave_joe skrev:
dahboy skrev:
Slave_joe skrev:

jahaja, då är det ju iten så bra. kontakta dom kanske? iofs så kommer dom säkert skylla på nåt skumt.roll

Det har jag självklart gjort, men dock inte fått nått svar från dom..

...

Svetsare
3 150 Inlägg
14 juli 2009
Tycker dom är helt OK, mitt öppna filter kommer därifrån (och chippet som det va lite problem med  roll)     

Men snart kommer det mer därifrån  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Saaboholic
3 129 Inlägg
14 juli 2009
Bara bra erfarenheter här med smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

7 281 Inlägg
14 juli 2009
Bara bra erfarenheter, alla mina leveranser har gått på någon enstaka dag.

Medlem 5280
552 Inlägg
14 juli 2009
Så länge som man inte behöver ringa till dom så är dom helt OK!
Helt värdelöst uppförande i telefonen..

Sök