3446
Sök

Köpråd

5 Inlägg
20 juli 2009
Trådstartare
Det är så här att jag har tänkt att köpa en liten sportigare bil som man helst då ska kunna köra nästan året runt med.

Helst så skulle jag vilja ha en Ford mustang men vet inte så mycket om hur dom är på vintern om det ens är bra att köra med dom då.

Har fått tips på:
Mitsubishi Evo
Subaru impreza

Av en bekant men gillar inte direkt hur dom ser ut, inget fel på dom men gillar mer Ford mustang bilarna.

Så någon som skulle vilja ge mer tips på sportiga bilar som man kan köra på vintern med och sen lite mer info om Ford mustang hur dom är om någon har en som dom kör på vintern med.

511 Inlägg
20 juli 2009
du har ju rs modellerna s4?

bmw m3 m5

beror på helt hur du gillar att köra själv älskar jag fart tillsammans med väldigt häng med bakdelen, därav bakhjulsdrivet, därav är jag såld på bmw modeler

med 4x4 är väll mer att köra året runt med både säkrare och finare efter vägen skulle jag tro så s4 hade jag kört på eller impreza evo är väldigt vackert också så. golf r32? hade jag haft pengar så hade jag garanterat köpt en shelby mustang no questions asked.. cobra wink

Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX

Administratör
11 968 Inlägg
20 juli 2009
Hej och välkommen till forumet. Det är viktigt att du läser igenom och följer rubriksanvisningarna innan du skapar en tråd i forumet.

Låser här så kan du göra ett nytt försök med en ny tråd.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök