7138
Sök

Problem med steron i Saab 900s 2.3l -94

3 Inlägg
2 augusti 2006
Trådstartare
Hej, Har dragit ut det gamla skitet som satt i och skulle installera min nya bilstero som ja köpt http://www.netonnet.se/item.asp?iid=791 … onRow4Left men händer inget vad jag än trycker på.

Det ända som funkar är att sätta i och ta ut en cd skiva. inget annat, har testat o reseta steron, har testat en massa olika saker.
Har testat Steron i en eclipse, och då funkade den hur bra som helst! Testade min polares stero i min bil men det funkade inte heller.
Den gamla bil steron som satt i hade ett jevla hemmabygge där bak med sladdarna. Så jag undrar om det finns nån speciell omvandlare eller nåt sånt för att få det att funka? Eller det är nåt annat som är fel? Tacksam för alla svar big_smile

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
2 augusti 2006
Hej, kan vara nån dimmerkabel lr nåt som spökar... Koppla in bara det viktigaste och se vad dom händer... Koppla jord, plus, radioläge och en högtalare... Köp en ny isokontakt och montera allt snyggt och prydligt så känns det bra när man startar stereon me:D

3 Inlägg
2 augusti 2006
Trådstartare
Där är två iso kontakter redan med massa sladdar i, det var ut från dom två dom hade gjort nått hemmabygge på den gamla.. så inte det som är problemet. hmm

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
2 augusti 2006
Ja okej, jag tror fortfarande på att det är nån kummunikation mellan bil och HU... Men utgå från de kontakter som sitter i och dra in ström och en högtalare...

Sök