1842
Sök

Grillbyte s40 2005

74 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Hejsan Någon som vet hur man får bort grillen på bilen? sitter på en s40 2005a sitter med klips va tycker jag att man kan se.

Tacksam för svar smile

118 Inlägg
26 augusti 2009
volvo e bra på det viset.. ta dän alla clips/bultar du ser.. sen slit och dra tills det smäller till och du sitter på röven me grillen i näven..

man tror skiten pajat men det va visst meningen att det skulle låta så!

nej men seriöst.. på min S60 sitter den me 6 clips bara.. 3uppe och 3 nere.. lite pet me skruvmejsel så löser det sig
men varför ska du ha dän den? hoppas inte att du ska byta!

allt är till salu för rätt pris..

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
26 augusti 2009
v70 n är de 6 klipps med tro jag men du är tvungen och ta bort framspoilern xD om du inte är jävligt skicklig på pricka ;D

118 Inlägg
26 augusti 2009
ralle_boyen skrev:
v70 n är de 6 klipps med tro jag men du är tvungen och ta bort framspoilern xD om du inte är jävligt skicklig på pricka ;D

bytte grill till XC grillen på polarens V70 för ngn vecka sen.. gick utan att ta dän fronten då iaf.. (-01:a)

är väl skicklig då wink

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
26 augusti 2009
FredrikGrans skrev:
ralle_boyen skrev:

bytte grill till XC grillen på polarens V70 för ngn vecka sen.. gick utan att ta dän fronten då iaf.. (-01:a)

är väl skicklig då wink

vi gjorde de på en 00:a större chans och pajja klipsen utan att ta bort frånten tongue tar 5 min och skruva den frånten xD

118 Inlägg
26 augusti 2009
ralle_boyen skrev:
FredrikGrans skrev:
ralle_boyen skrev:

är väl skicklig då wink

vi gjorde de på en 00:a större chans och pajja klipsen utan att ta bort frånten tongue tar 5 min och skruva den frånten xD

ja iofs.. plus att det känns som om man gjort mer skillnad när man demonterat bilen lite extra^^

Sök