3998
Sök

legacy steg..

draminbil.nu
1 382 Inlägg
13 juli 2005
Trådstartare
#1
jag har ett slutsteg liggandes sedan ett tag tillbaka som jag undrar vad det är för något! det är ett:
Legacy red series 2
LA470 2x300w

är steget något att ha? kan tänka mig att det är ett redigt skitsteg men man vet ju aldrig.


6 851 Inlägg
13 juli 2005
#2
Inte direkt höjdar kvalité..finkar väl bättre än inget, men där är det inte mycke mera heller..


draminbil.nu
1 382 Inlägg
14 juli 2005
Trådstartare
#3
som jag gissade då.. tackar



Sök