5553
Sök

P-Bot igen Vem har rätt?

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
3 september 2009
Trådstartare
Till alla som gnäller så vet jag mkt väl nu att jag har parkerat fel men tycker ändå att slappfisorna kan tänja lite på reglerna ibland speciellt när dom inte ens ger oss som har firmabil något val än att få parkera på en liten futtig gatdel eftersom dom har börjat med jävla boende parkering som inte hjälper en jävel utan bara kostar massa extra pengar för oss bilägare!

Random Hero
4 047 Inlägg
3 september 2009
skylt 2 betyder att parkeringsfärbud upphör

Dog food lid. Backwards

1 722 Inlägg
3 september 2009
hehe va skönt o bo häruppe ,,, har inte sett nå p-boter ännu . big_smile big_smile tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

3 059 Inlägg
3 september 2009
J-FORSGREN skrev:
caromania skrev:
J-FORSGREN skrev:
Bilen är inte fotograferad dom har inte ens kryssat i att dom har kontrollerat vägmarkeringar eller vägmärken. Bilen har blivit kontrollerad från 16:55 - 17:02 Har jag bara fått för mej att man måste stå felparkerad en kvart för att dom ska få sätta en bot?

Åk tillbaka samma tid/samma väder, ställ bilen bättre, ta en bild - överklaga med bild. Så får man inte göra men det är det mycket man inte får. Hävda att du parkerat rätt.

Ska jag absolut göra är trött på deras jävla hyckleri nu! Dom gör allt för att jävlas med oss som behöver bil.

Hyckleri?? Jävlas?? Du har ju bevisligen parkerat fel.. Bara till att betala och bara glad. Parkera rätt nästa gång så klarar du dig utan böter. Dom har ju gjort rätt och du fel.

Hoppas att p-lisan fotograferat bilen.. det behöver dom inte tala om för dig.. och när du kommer med din överklagan slänger dom upp en bild i fejset på dig och skrattar.
Senast redigerat av Smajly (3 september 2009)

Muttley
3 september 2009
J-FORSGREN skrev:
Till alla som gnäller så vet jag mkt väl nu att jag har parkerat fel men tycker ändå att slappfisorna kan tänja lite på reglerna ibland speciellt när dom inte ens ger oss som har firmabil något val än att få parkera på en liten futtig gatdel eftersom dom har börjat med jävla boende parkering som inte hjälper en jävel utan bara kostar massa extra pengar för oss bilägare!

tror nog boendeparkeringar hjälper de boende. Speciellt från idioter som tar parkeringar smile eller nja nu tog du inte parkeringar.
Firmabil eller inte. Har du inget tillstånd att få stå där så vet du väl din rätt ?

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
4 september 2009
Trådstartare
Det är ju gratis på den delen där jag har parkerat på en liten gat snutt

Muttley
4 september 2009
J-FORSGREN skrev:
Det är ju gratis på den delen där jag har parkerat på en liten gat snutt

fråga om du får rabbatt för den delen som stod där då.

Sök