Tjenare.
Nu är det dags igen! Jag tyckte det fungerade fint sist jag körde igång en gruppbeställning av Paul, Custom Auto Craft i Luxemburg. Iaf har inte jag hört någon som var missnöjd. (?)
Finns det intresse för detta? I våras var vi 5-6 st som var med på gruppbeställningen och den gick till som följer.
1. Jag skapar en intresseanmälan för att se ifall det finns några som är intresserade.
2. Jag tar kontakt med CAC och kommer överense om rabatter osv vid "massbeställning".
3. Ni tar kontakt med mig, via PM eller Email där ni berättar vad ni vill beställa, ange art.nr och antal.
4. Jag kontaktar dig efter att jag haft kontakt med CAC och berättar ifall varan du önskar finns på lager eller ej.
5. Vid slutdatum skickar jag ut mail till alla intresserade med info om pris och frakt.
6. Ni lägger in pengar på mitt konto förskott, när jag fått betalning av alla så skickas beställningen in.
7. Varorna kommer hem till mig där jag ompaketerar och skickar ut varor till er. (Postens fraktkostnad tillkommer då)
Senaste gången blev det inte så mycket till rabatt, då vi var så få. Så nu lägger jag en minimumgräns på 10pers ifall det ska bli någon gruppbeställning. Tänk på att det ej lönar sig att beställa endast tex oljepåfyllningslock i en gruppbeställning då frakten blir högre än rabatten och det blir rentav dyrare för dig än om du beställer enskilt.
Slutdatum för beställning är ej satt än.
OBS! Jag vet i nuläget inte ifall det finns någon möjlighet till rabatt, detta är en intesseanmälan!
Adressen är:
http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/Hör av er, antingen här i tråden eller via PM eller mail te_wik@hotmail.com.
Mvh Tommy