4915
Sök

Importera en Honda Civic Coupe Vti eller Esi 92-98 ... - vart ska jag vända mig då?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
Som rubriken..

Är sugen på sån, (samma bil som Fast and the fauriost) dom svarta dom använder för att råna lastbilarna.. Vet att de inte finns några i Sverige och att man måste importera in dom, men frågan är åt vilket företag eller så ska jag vända mig åt i såna fall ? vad kan priset ligga på dom?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

143 Inlägg
11 oktober 2009
Memme skrev:
Som rubriken..

Är sugen på sån, (samma bil som Fast and the fauriost) dom svarta dom använder för att råna lastbilarna.. Vet att de inte finns några i Sverige och att man måste importera in dom, men frågan är åt vilket företag eller så ska jag vända mig åt i såna fall ? vad kan priset ligga på dom?

jasså, du såg filmen i helgen på Tv?
tongue

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
Klart, men har alltid fastnat för dom efter jag köpte min honda! smile.. Sen fick jag r eda på att de finns inga riktiga såna i Sverige. Bara dom som är Swap. men ska du ha riktiga så får du vända dig till utlandet.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
Sir_Daniel - de finns bara LSI i Sverige om jag inte har sett fel. Dom andra är omgjorda till Esi eller Vti.

344 Inlägg
11 oktober 2009
Memme skrev:
Sir_Daniel - de finns bara LSI i Sverige om jag inte har sett fel. Dom andra är omgjorda till Esi eller Vti.

jag har lsi  och dom duger gott och väl.. modifiera lite i motorrummet kanske tillochmed turbokonvertera , så finns de inte många som hänger efter lol

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
Aa kanske blir sån i allafall fall. Sen leta upp en Vti eller Esi motor i värsta fall ;p

344 Inlägg
11 oktober 2009
Memme skrev:
Aa kanske blir sån i allafall fall. Sen leta upp en Vti eller Esi motor i värsta fall ;p

aa, för jag ska nog turbomata min i vinter när det är dags för avställning.. väntar bara på att ekonomin ska öka lite först xD

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
Då vet jag vart jag vänder mig sen för att turbokonvertera mina bilar? tongue

344 Inlägg
11 oktober 2009
Memme skrev:
Då vet jag vart jag vänder mig sen för att turbokonvertera mina bilar? tongue

EBAY FTW.. Sen får du vänta dig till någon trimfirma om du inte vill göra jobbet själv roll

1 827 Inlägg
11 oktober 2009
ESin finns som coupé...

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

I <3 my Honda
483 Inlägg
12 oktober 2009
Köp en esi coupe och en B16/B18 motor och swappa. Det kan man göra på en helg om finns allt som behövs.

Sök