Bilen offline:(

Mitte_
13 november 2009 · 7 Inlägg

Börjar bli trött på detta nu. Nu la jag upp bilder på min bil med en 5 Mpixel kamera bilder tagna i dagsljus ändå F*N blir dem inte godkända.. tänkte bara om admin har något emot min Volvo 740? skulle vara glad om ni gör den online för jag har ingen bättre kamera än så. o tänker då inte gå o köpa en bättre bara för o få mina bilder godkända. Mvh Mitte

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
13 november 2009 · 1 948 Inlägg

Du har väl för tråkig bil...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
volvoentusiasten
13 november 2009 · 4 005 Inlägg

Mitte_ skrev:
Börjar bli trött på detta nu. Nu la jag upp bilder på min bil med en 5 Mpixel kamera bilder tagna i dagsljus ändå F*N blir dem inte godkända.. tänkte bara om admin har något emot min Volvo 740? skulle vara glad om ni gör den online för jag har ingen bättre kamera än så. o tänker då inte gå o köpa en bättre bara för o få mina bilder godkända. Mvh Mitte

Kan du lägga upp bilder i galleriet så att man kan få se bilden ifråga?

Tack!

ironhead volvoraggare
13 november 2009 · 4 776 Inlägg

när bilen   väl är offline så får du böna och be för att få den online igen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
13 november 2009 · 4 776 Inlägg

AcesHigh666 skrev:
Du har väl för tråkig bil...

därav anledning te att jag inte lägger upp min bil  online

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
MilleN
13 november 2009 · 9 108 Inlägg

5mpixlar säger du? Nja. Var glad att den inte låstes permanent. Ta nya bilder och försök igen. Läs rubriksanvisningarna innan nästa trådstart också.

http://geting.se/image.php/204097-175504-1670599.jpg

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang