Har Haynes böckerna till mina bilar, men funderar på hur de är med dessa böcker för styling å de. Står det bra info i dessa? är det mest för riktiga nybörjare eller finns det bra knep för den som redan kan skruva? ja berätta ni som har dom
Jag tkr böckerna stylingböckerna med inriktning en bil är bra Den boken som bara heter styling har jag sj. inte mkt annat än att man mest bläddrar i den och så beskriver dom vad som bör göras och vad man ska tänkta.
okej står det som i övriga böckerna till bilarna steg för steg i vissa fall? det är ju olika till bil till bil hur man monterar en frontkjol men om det finns steg för steg å så i övrigt eller hur man ska säga? hehe
Jag tycker dom är bra. Har inte kollat i stylingboken så mycket, men i multimediaboken står det hur du monterar och installerar slutsteg etc steg för steg. i tuningboken finns också exempel på sånt. Även om det inte är lika på alla bilar så får man ändå en inblick i hur det skulle kunna göras.
Jag tycker dom är bra Har inte kollat i stylingboken så mycket, men i multimediaboken står det hur du monterar och installerar slutsteg etc steg för steg. i tuningboken finns också exempel på sånt. Även om det inte är lika på alla bilar så får man ändå en inblick i hur det skulle kunna göras.
Okejokej låter bra, blir att köpa dessa då låter specielt bra de me att koppla in slutsteg å så behöver jag verkligen hjälp me hehe
Köpte Haynes Tuning bok idag inte läst så mycket, verkar väldigt bra..står mycke info.. la märke att dom visa hur man bytte oljelock i två steg.. hm Steg 1: ta bort det gamla Steg2: montera det nya typ haha annars är de bra, visar i steg och bilder hur man polerar upp ventilkåpan m.m