Ghost: Haha...Jo ja har en E39 M5 med:), bänkad av M innan lev så den hade iaf alla 400 kusarna när den var ny (var ju lite si-o-så med det under hela produktionen, ryktas om att vissa bilar hade "bara" 360-370 hästar). Anledningen till att bilen bänkades av M är att det var en sk "photocar" som skeppades iväg till England för ett test/reportage av en motortidning (What BMW tror jag den hette, har givetvis den tidningen,hemma...). Naturligtvis en oxfordgrön M5 med oxfordgrön komplettläder o träpaneler*haha*. Efter tidiningens test/reportage blev bilen stående i utställningshallarna hos två olika handlare fram till -00 nån gång, när första privata (tyska) brukare köpte bilen ca 2 år gammal så hade den rullat ca 250 mil:), har blivit lite fler nu:). Tanken har faktiskt varit uppe om att kompressor-mata bilen men det får vänta, är/blir kanske billigare/bättre/enklare att köpa en turbo-V8 från kommande M5 (dvs från en krockad sådan)..Vi får se, först så skall E34:an göras klar...
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure