martincool skrev:
AirOne skrev:
gamlingen skrev:
ordmärkare... folk är en icke bestämd "massa" folk kan vara 2 eller flera . Alla är alla
Medlemmarna på garaget.org är - i sådant fall - en "massa" folk. Lite svårt att avgöra vilka du då exakt menar, då vi alla sitter i så att säga, samma båt.
Inget illa menat dock. Ville bara få ut poängen att jag inte alls tror det är som du säger, utan att vi snarare tänker olika och därför säger olika saker. Mvh.
Tillbaka till topic, någon?
tänk att alla trådar ska spåra ut hela tin, sen så sa han aldrig att han skulle ta upp de i rätten han fråga bara vad som händer vrf haka upp sig på en så liten sak.
..vill du bli stämplad som bov så inga problem för mig..
Edit: till topic så har jag ett par gånger suttit i den situationen att polismannen har frågat mig om jag hellre vill ta ärendet till rätten än att erkänna mina brott. Och i det läget känns det alltid som att polismannen/polismännen har större förtroende om de skulle vittna, än vad jag personligen skulle ha om jag började käfta emot.
Därför gör jag som jag gör. Jag erkänner, därför att det är lika bra att erkänna sin skuld, så blir det inte så stor sak av det hela, och allt går lugnt och fint till. (Däremot, skulle de ha fel så erkänner jag såklart inte. Dock har de alltid hitills haft rätt.)
Senast redigerat av AirOne (25 december 2009)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.