Varför tas min bil offline.. denna tråd har säkert varigt öppe tidigare

fille90
24 januari 2010 · 76 Inlägg

nu när jag kom in så va både min gamla 745a och 740in jag har nu offline.. 1 jag fattar inte varför för 745an har tagigts offline tidigare pg.a dåliga bilder info jag fixade de så va bilen upplåst igen.. nu 2 månader senare så är bilen offline igen och jag har inte ändrat ett ord sen den blev godkänns sist. alltså roligt att bilen blir offline fast jag inte ändrat nått sen ni godkännde den...  vill bara ha en förklaring hur ni tänker visst ingen av bilarna är särskilt intressanta men de finns ju skit många här som e ått helvete mycket sämre skick eller helt standard som får vara med..   stör mej bara på att ni först godkänner dem efter jag fixat bättre info bilder.. sen ångrar ni er 2 månader efter och tar bort dem fast jag inte ändrat nått.

BMW 535d (2005)
Noxxer
24 januari 2010 · 1 482 Inlägg

Det kan ha vart en större majoritet som tryckt på "Anmäl som olämplig bil" kanske?

BLT Service
Theracords Music Label
MilleN
24 januari 2010 · 9 108 Inlägg

"visst ingen av bilarna är särskilt intressanta"

Case closed roll

Vi är flera som granskar bilar så det är inte alltid man tycker exakt samma. I dessa vinterbilstider har det lagts lite extra uppmärksamhet på sådana.

Låser med hänvisning till denna tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30235

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang