Dagens läxa

CivicHatchback
29 januari 2010 · 182 Inlägg

Har lärt mig en läxa idag.. Tänkte dela med mig så att ingen annan gör samma misstag (inte för att jag tror att det är många som hade gjort detta ändå wink.

Man ska inte köra bmw m3, avställd och oförsäkrad, med så gott som blanka, feta sommarsulor i norrbotten i januari.. För då hamnar man lätt i diket. Vilket jag fick erfara imorse vid 6 snåret när jag skulle ta bilen till en verkstad för att få av mina fälgar (hade tappat specialhylsan till låsmuttrarna).

Värst av allt var att när jag kom fram till verkstaden efter att ha ringt på dörren hos en bonde med traktor och efter att 3 bilar och en buss hade stannat och frågat vad som hänt så sa nissen  i verkstaden att jag skulle kolla i facket på luckan till skuffen, vilket jag självfallet inte gjort. Gissa vad som låg där? lagomt pinsamt allr blev.

Lagom irriterad efter en härlig 3 timmars sömn vände jag hem, i 30 km/h.

En sak var iaf tur i oturen, jag slapp pröjsa för verkstadsarbetet smile dessutom vart det inte en skråma på bilen. man måste ju tänka positivt.


Någon annan som lärt sig något nyttigt, egentligen helt självklart, så dela med er smile


/Oskar

Hamilton
29 januari 2010 · 8 873 Inlägg

Passar som blogg

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang