hej jag funderar på att köpa en volvo 440 eller en 460 då undrar jag om någon vet hur mkt dom drar och hur stor motor det är i dom?? finns det några kända fel på dom?? MVH Niclas
110hk har jag för mej ... kända fel det är bland dom billigaste volvosarna ... 440 95 för typ 15000kr är billigt för en volvo men så mycket volvo är det inte sitter en annan motor i dom flesta har jag för mej va och kollade på en 440 från 95 satt volvo motor i den tror det va 2.0 men rätt billig bil att försäkra. Tror det är renault motor i dom.
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Har själv en 460 -96 Turbo, tycker själv att den är bra o billig att köra! Stämmer att de rostar mycket och att det sitter en renault motor i den, så en riktig vovlo är det ju inte:D
Inte så konstigt att polarens skar igår då
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
någon som vet varför de inte går att tanka en volvo 460? när jag tankar så slår bensin hantaget till och man får inte i någon bensin måste man stänga av bilen eller va kan va felet när man ska tanka:?...
ja har alltid fått i soppan i tanken när jag behöver det bara att trycka in handtaget och vänta kan i bland slå i från på en gång bara att släppa och börja om då....
En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..