2522
Sök

Fixa trasig sidokjol till golf R32 (Golf5)

223 Inlägg
24 februari 2010
Trådstartare
Hej jag har lyckats pajja min ena sidokjol sad på förarsidan fästena undertill är trasiga och lack har släppt på vissa ställen pg av all snö.. Den sitter iofs fast nu med brickor över dom trasiga fästena undertill och syns inte direkt att nåt hänt men på en sån bil borde ju allt va prima.. Vagnskadegarantins självrisk är 5000:- tycker de e lite väl saftigt + att dom troligen bara reparerar den jag har men vill ha en ny vill at det ska vara perfekt så undrar om nån vet pris o vart man kan få tag på en ny, kollade på tm-tuning men hittar bara eftermarknadskjolar där.. Lack kan jag ordna billigt då jag jobbar me bilvård.. Tacksam för svar..

hellaflush!
1 266 Inlägg
24 februari 2010
bara att ringa till volkswagen imorgon wink

812 Inlägg
24 februari 2010
bara att åka till tovek

223 Inlägg
24 februari 2010
Trådstartare
va på toveks i falkenberg dom hänvisade mig till skadeavdelningen i varberg men tänkte att man kanske kunde komma billigare (men inte sämre) undan om man fixade det själv.. att laga de på vw blir ju antadligen ganska dyrt har iofs inte låtit dom undersöka skadan än men tongue får la åka dit då då imorgon tongue
Tänkte mest om nån visste om man kunde köpa delen löst själv privat.. Polaren fick en krockskada på huven o har lackat om den 3 ggr i varberg o man ser fortfarande grundlacken igenom (flammigt silver) känns ju inte helt bra o lämna bilen till dom men men. Får återkomma imorgon kväll då efter jag vart i varberg wink

812 Inlägg
24 februari 2010
Jag fick faktiskt min Audi lackad där för 2 veckor sedan och den ser ut som ny (körde på älg)

Sök