6162
Sök

Finns det någon mer bilskrot än laga och bildelsebasen

1 062 Inlägg
25 februari 2010
Trådstartare
någon som vet om det finns någon mer bilskrot sida som laga, bildelsen? som har volvo. har sökt där men hittar inte det jag är på jakt efter

930 Inlägg
25 februari 2010
JB skroten i jönköping (y) Dom har BARA volvo där, kanske någon enstaka av någon annan sort men där har dom fan allt från gammalt till nytt

V70:ns projekttråd! kolla in där;)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=223643

1 534 Inlägg
26 februari 2010
Jimpstyle skrev:
JB skroten i jönköping (y) Dom har BARA volvo där, kanske någon enstaka av någon annan sort men där har dom fan allt från gammalt till nytt

Det är en jävla bit från allingsås till jönköping
tror ts menar om det finns någon annan stor hemsida förutom laga och bildelsbasen, inte en annan skrot
Finns ju 1miljon valfria skrotar i hela sverige  roll

Ont:
Allingsås bildelar kanske har?
Senast redigerat av Iam2fast4U (26 februari 2010)

Tvivlare
2 266 Inlägg
26 februari 2010
Alla "seriösa" bildemontörer är medlem i det hära skrotarförbundet, och det innebär att dom även hamnar på dessa sidor. (Bildelsbasen och Laga) Men utöver det finns det ju hur många skrotar som helst. Börja söka i ditt område på eniro.se?

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

888 Inlägg
26 februari 2010
Ricky skrev:
någon som vet om det finns någon mer bilskrot sida som laga, bildelsen? som har volvo. har sökt där men hittar inte det jag är på jakt efter

Vad söker du?

Mvh

iceman_21
26 februari 2010
MantaRobin skrev:
Alla "seriösa" bildemontörer är medlem i det hära skrotarförbundet, och det innebär att dom även hamnar på dessa sidor. (Bildelsbasen och Laga) Men utöver det finns det ju hur många skrotar som helst. Börja söka i ditt område på eniro.se?

Nej det innebär inte alls att dom är med på LAGA.se & bildelsbasen.se .....

Demonteringarna väljer vilken av dessa 2baser dom vill vara med i, eller bägge. Och betalar för att få vara med. Bildelsbasen ägs av en privatperson, det gör inte Lagabasen.

//

iceman_21
26 februari 2010
Ricky skrev:

Vad söker du för ngt?

Handledare
1 481 Inlägg
26 februari 2010
Ring till skrotarna närmast dig och fråga. Jag har märkt att det är dåligt uppdaterat i vissa fall på söksidorna.

Sök