ja, som ni har säkert fattat så hanlad denna inlägget om steg 4 trim. Finns det nån här på garaget som har gjort steg 4 på sin s60? hör av er till mig.
mvh/j......
ett frågetecken räcker för att veta att de är en fråga //mod
Jag tycker ju iofs fortfarande att det är bättre att diskutera det i en öppen tråd så fler än du kan få nytta av kompetensen som andra delar med sig av!
Jag har haft det och mer, vad vill du veta och varför så många frågetecken ?
Ne, ville få tag i personer som har gjort det på sina S60 för att kolla upp det med de. Det vanliga i mitt fall,. Vad har de fått ut av effekt o vilket ladd de ligger på o såna saker binda med kontankt ifall man får krångel med det så kan man fråga de som har haft det längre än mig. detb varv det som var tanken.
Tolkade detta som att du ville ta diskussionen via PM/mail vilket kanske inte var fallet, my bad
Jaha , nej nej, absolut inte, ville att det ska fortsätta här men vissa är hemliga vet du med det så kanske de inte vill skriva öppet om det så får de gärna skriva till min mail. men annars helst här på tråden.
det är bara bra när det finns många trådar o bra med fakta så man kan lära sig utav de.