De passar i skruvhålen, men om de passar över cylindrarna har jag svårt att tro. Det däremot att de med 2.5l motor brukar sätta på 2l toppen när de kör med turbo. vet dock ej precis exakt varför. Om det nu är M20 vi pratar om?
okej aa kan ju ha med det att göra med! men tror ni delar från 520in med 24v passar på min 520 12v? jag har kamrem på min vet inte vad det är på dom, 525an har kamkjedja har jag för mig i allafall
då äre ju lika bra att skaffa en hel 525 motor med elsystem! ingen som vet av nån?
eller nått annat förslag ni tycker man ska göra?
Som sagt köp en komplett motor istället, en bekant till mig stoppade en m50 motor i sin 520, dom märkte inget på besiktningen heller, dock var det lite pyssel med elsystemet och nått motorfäste som fick bytas om ja inte minns galet.
då äre ju lika bra att skaffa en hel 525 motor med elsystem! ingen som vet av nån?
eller nått annat förslag ni tycker man ska göra?
Som sagt köp en komplett motor istället, en bekant till mig stoppade en m50 motor i sin 520, dom märkte inget på besiktningen heller, dock var det lite pyssel med elsystemet och nått motorfäste som fick bytas om ja inte minns galet.
Jaha! men det hade vare lätt att köpa en motor och ett elsystem då!