4337
Sök

"inspelning" av en basare

2 122 Inlägg
14 augusti 2005
Trådstartare
#1
kan jag ställa basaren på en äldre innomhus försärkare som inte pumpar lika mycket som slutsteget i bilen? blir det någon skillnad?

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

209 Inlägg
14 augusti 2005
#2
Det kan du göra!
Inte meningen man ska spöa skiten ur basen, bara "mjuka upp" den lite.
Spela på normal volym bara.. minst 20 timmar rekomenderas smile


2 122 Inlägg
14 augusti 2005
Trådstartare
#3
mrBira skrev:
Det kan du göra!
Inte meningen man ska spöa skiten ur basen, bara "mjuka upp" den lite.
Spela på normal volym bara.. minst 20 timmar rekomenderas smile

jo de stod 20 timmar men jag tänkte bara att man kunde göra det inomhus med mindre effekt och bilen är avställd för tillfället så man får ju inte köra för farbror blå.

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen


Sök